Ez valami gyulladás lehet?

Tisztelt Szakértő! A Volina nevű fogamzásgátlót szedem 18 éves korom óta (3 évig folyamatosan, azután 1 év szünetet tartva, 2 éve ismét folyamatosan) , és eddig soha semmilyen problémám nem volt vele, ezidáig. A hónap utolsó előtti tablettabeszedésének napján megjött, barnás színű, kevés, pecsételő vérzés, ez már 4 napja így megy (az utolsó tablettát már nem szedtem be) , és égető érzést érzek lent, ezt megelőző héten végig be volt gyulladva a nyirokcsomóm a combomon. Félek, gyulladás, vagy valami belső problémám lehet, ezért is fordultam Önökhöz segítségért. Sajnos volt már bartholin és pilonidalis cisztám is, mindkettővel megműtöttek, a pilonidalis cisztám időnként kiújul, de szerencsére eddig mindig visszahúzódott. Sok problémám van a gombás fertőzéssel havonta ki szokott újulni, vagy ha nem is havonta, elég sűrűn sajnos. Kapcsolatban élek (aktív szexuális életet) , a kérdésem az lenne, hogy a problémámnak mi lehet az oka, bármi hasznos tanácsért, segítségért, információért hálás lennék! Segítségüket előre is köszönöm, tisztelettel: Eszter

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza Ismétlődő hüvelyfertőzés témában

Kedves Eszter! Bontsuk ketté a problémát. A tabletta kora vérzésének semmi jelentősége nincs, egy hét szünettel folytassa tovább. A hüvelyi és nyirokcsomó panasz egyértelműen valamilyen új fertőzést jelent, mielőbb tisztázandó, ha nem egyértelmű, tenyésztendő és célzottan gyógyszerelendő. Sokszor újrafertőződő hüvelye miatt gyógykúra után azonnal indítson el egy hüvelyi protexin kúrát, olvassa át a használati utasítást. A leírtak befejeztével továbbra is helyezzen fel ezekből hónapokig heti 1-2 protexint hüvelyébe. A milliárd tejsav baktérium megvédi idegen kórokozóktól hosszú távon.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. július 09., 23:48; Megválaszolva: 2015. július 10., 10:44
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Fájó csomó mellben
Tisztelt Doktor Úr! Pár éve az Ön javaslatára kezdtem használni a Depo Proverát.Több mint 1 évig használtam,semmi problémát nem okozott.Kihagytam...
Fennáll ösztrogéndominancia?
Tisztelt Doktor Úr! Hormonstátuszom alapján meg lehet állapítani ösztrogéndominanciát? A 19. napon tudtam sajnos csak megcsináltatni. Ovulációm a...
Duzzadt gát
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Tisztálkodás alkalmával vettem észre, hogy a gát tájéka megvan duzzadva. Bal oldalt talán picit jobban, a...
Szemérem viszketés
Üdvözlöm. 4 hónapja szültem császár metszéssel, szoptató kismama vagyok. Kb 2 hónapja viszketés érzek a szemérem ajkai on és a hüvely...
Méhnyakrák szűrés eredmény
Tisztelt Doktor Úr! Komplex méhnyak rákszűrésen vettem részt, a következő eredményt kaptam: citológia pozitív, melyben kóros hámelváltozások...