Menatruacio zavar

3 hete voltam a nogyogyaszomnal vizsgalaton. Alhasi fajdalmakra es eross menstruacios verzesre panaszkodtam. Az orvos felirta nekem a Belara nevu fogamzasgatlot. Eddig meg soha nem szedtem. Elkezdtem szedni es a menstruaciom mar 5 napja be kellett volna fejezodjon, de meg mindig enyhe barnas szinu verzesem van. Eddig soha nem volt problemam a menstruaciommal, mindig rendszeres volt es pontos. Mi lehet ennek az ok? Mi a teendo?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza menses zavar témában

A fogamzásgátló alkalmazásának kezdetén a leírt tünetek átmenetileg előfordulhatnak.

Néhány ciklus után az előírás szerinti szedés esetén rendeződik.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. április 01., 13:51; Megválaszolva: 2015. április 02., 20:34
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Gombás fertözés
Kedves Dr.úr. A napokban derült ki nállam hogy covid fertözött vagyok ezzel egyidejüleg jelentkezett nállam hüvelyi viszketés,égés. Kaptam rá...
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...