Lehet-e még?

Az lenne a kérdésem hogy ha 1 hét utána veszi be az esemény utáni tabletát akkor az hathat-e még? és ha igen mennyi az esélye? köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza Esemény tabletta témában

Kedves Kérdező 3-4 nap után nem hat már a gyógyszer. Ha szerencséjére, valószínű nem terhes és megjön a vérzése, gondolja meg a korszerű hormonális fogamzásgátlást, vagy a helyi fogamzásgátlókat: (Pharmatex vagy Patentex) a jövőben.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 04., 14:13; Megválaszolva: 2015. március 04., 18:35
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Érdeklődés
Jó napot kívánok érdeklődni szeretnék nagyon be volt duzzadva a mellem és érzékeny is volt! Külföldön tartózkodtam és elmentem az orvoshoz!...
Mola terhesség
T. Orvos! Megszakadt terhesség ill.partiális mola gyanújával fognak műteni. 6+3 hetesen uterusban 5mm összeesett petezsák, alatt felritkult decidua...
Elakadó vizelet
Tisztelt Doktor úr! 76 éves vagyok,2 gyerekszülésen túl / mindkettő 4.5 kg volt / Elakadó vizeletprobléma miatt fordultam orvoshoz. Az urológus...
Új fogamzásgátló módszer...
Tisztelt Doktornő! Másodvéleményt szeretnék kérni Öntől. 19 éves korom óta használok valamilyen fogamzásgátlót, először a Lindynette-et...
Menstruácios zavarok
Tisztelt Doktor úr! 20 éves vagyok azt vettem észre 3-4honapja hogy 21 napos lett a ciklusom mi okozhatja? Februarban 18an jott meg Márciusban 15en most...