Mi lehet ez? Allergia, vagy más?

Tisztelt Doktor úr, /nö! egyszer már írtam a problémámról, ami azóta sem szünt meg.Kb.1hónapja vagy másfél lettem figyelmes arra, hogy idöközönként kellemetlen érzés van a fejemen, vagyis mintha fájna a bör a fejtetön.Gondoltam megfázás és mindig el is múlt. Most viszont elekezdett ahomlokomon reggel mindjárt feleklés után röviddel csípni, viszketni fájni a bör, olyn csíkban. Aztán tovább ment a fejtetöre is. Majd a nyakcsigolyák végzödésénél is.Elmnetem az orvoshoz, aki megnézte a torkom és azt mondta be van gyulladva megfázás.Irt antibiotikumot meg alalrgiára Clarineset.Jól be is náthásodtam, kicsit enyhultek a tunetek mig szedtem az antibiotikumot. Azt tanácsolta mnejek orr ful gége kivizsgálásra.Nincs e lerakodás a homlokomon. Az ottani doktornö nem talált semmit, egyedul azt irta a papiromra az orrom jobb felé elferdulve, amit rég tudok és nem okozott gondot, meg pont abban az orrlyukban van polip de még kicsi.Irt ki Awamys sprayt 120 napra valot és Zenaro tablettát.Hát ez 2 hete volt. Azóta a tünetek színesek.Egyszer jobb máskor nem.Sajnos 3 napja ujból kicist folyik az orrom, kinn tettem vettem a kertben de régebben nem voltam allergiás a novényekre. A homlokom kevesebbet viszket, afejemen is a viszketés átmnt ilyen tuszurkálásba, égésbe, és vándorol.Továbbá a vállamon, csuklotol a konyékig a karomon és a bokámnál is érzem. Sokszor mintha száraz lenne a bör, és ugy bevillan mintha el akarna szakadni mintha elevenen elvágná valami.Ekkor már egy ideg vagyok.Voltam pénteken a korzetinél, nme szolt semmit se neurologrol se ortopédrol semmirol. Aztán nagy nehezen hogy menejk mégis el allergologiára hátha gyogyszer allergia.Ugyanis 3 hete kezdtem el életem elso hormonját az Activellet a változokorra amit a nogyogyászom irt fel, s 3 havi adagot akart kiszedetni velem.Nem tuodm ez mennyire segithet be a tunetekbe de mikor elkezdtem a hormont, akkor már voltak a tunetek, csakakkor inkább viszketés.Sajnospontosan ugy jott ki hogy a menstruácio elso napjára mondta, s akkor kezdtem el az antibiotikumot is meg a clarineset. Azokat enm lehtett kihagyni ezt emg el kellett kezdeni.3 hét alatt az sem tetszik, hogyegyre kevesebbet megyek pisilni,, meghiztam jo 4 kilot.Tljesen tanácstalan vagyok hogyan tovább. A korzeti azt mondja nem jo tobb gyogyszert szedni még mert szedek egeyt cukorra meg vérnyomásra is.Várni kéne az allrgologussal is hogyha befejezem a terápiát a ful orr gégésztol meg a hormont.De hát az még rengeteg idö.Reggel semmi gond de délre már elojonnek és aztán lefekvésig mindig valami.Van hogy ha kimegyek a levegore és eri a borom a szél még inkább.Nem leeht ez valami idegbecsipodés neadjisten gyulladás a fejen fejben, de hát miert sugároz a testbe is.Ennivalokat nem eszek mást mint idáig sot a hizás miatt már nem akarozik enni.Viszont mindig jobban kivánok kaját.a hormontol lenne? büvöskör, ahova mindig jobban beljutok és hol a kiut? Mit tetszene tippelni? Most jelenelg szedem a galvust, Carvedigammát, Zenarot, Awamyst, Activellet.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bessenyei Mónika válasza fejzsibbadás témában

Kedves Kérdező!

Valamelyik gyógyszer hatása lehet a felelős a tüneteiért, leginkább a hormontartalmú készítmény a gyanús rá. A tünetek lehetnek az érző idegek működésének károsodásából adódóak. Neurológiai vizsgálatot javasolnék Önnek.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. április 10., 23:08; Megválaszolva: 2011. április 12., 21:56
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
Arcomba száll a vér
Tisztelt Doktor Úr! Az első adag AstraZeneca oltás után 2 héttel gyenge, napokig tartó fejfájás jelentkezett főként a tarkóm tájékán, illetve...
Zsibbadás
Kedves Dr nő! 32 éves vagyok, magasvérnyomással élek. 1 hete a fejemben de csak a jobb oldalon,érzek furcsa bizsergő,hangysamászós érzést,bocsánat...
zsibbadó fej
Tisztelt Doktor Nő! Érdeklődni szeretnék, hogy 24 éves férfi vagyok és elég stresszes a munkám és néha 2-3 naponta érzem hogy zsibbad a fejem...
Fejzsibbadás
Tisztelt Címzett! 1-2hónapja gyakran zsibbad a fejem, a jobb oldalon a fejem tetején érzek feszítő érzést, ami kellemetlen nagyon. Fájni ritkán...
Lehet, hogy nem történt meg minden...
Kedves Dorktor Úr! Kérem, legyen kedves tájékoztatni, hogy tüneteim és meglévő leleteim alapján kizárható-e a sclerosis muiltiplex, mivel ez nem...