Arcomba száll a vér

Tisztelt Doktor Úr! Az első adag AstraZeneca oltás után 2 héttel gyenge, napokig tartó fejfájás jelentkezett főként a tarkóm tájékán, illetve fekvő helyzetben égő érzés az arcomon, orromban, homlokomon, fülemen. Akkor a vérlemezkeszámom és a D DIMER szintem (145,18 ng/ml) rendben volt. A fejfájás azóta már megszűnt, viszont az égő érzés, mintha az arcomba szállna a vér fekvő helyzetben már több mint 2 hónapja tart. Vérnyomásom nem magas. Neurológus semmilyen elváltozást nem talált, nem is küldött tovább semmilyen vizsgálatra (pl. MR) . Doktor úr szerint mi okozhatja a panaszomat? Szükséges-e további kivizsgálás? Beadathatom-e a második oltást? Köszönöm válaszát! T. Andrea

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Fehér Gergely válasza fejzsibbadás témában

Kedves Kérdező!

Panaszi első körben nem vetik fel neurológiai megbetegedés lehetőségét, de írásban nehéz diagnosztizálni. Célszerű háziorvosával egyeztetnie, ill az oltást adó orvossal a következő dózis megadásának lehetőségeiről.

Üdvözlettel:

Dr. Fehér Gergely

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Fehér Gergely
Dr. Fehér Gergely Neurológus, vaszkularis neurológus (agyérbeteg-specialista)
Kérdés: 2021. június 07., 20:10; Megválaszolva: 2021. június 08., 11:09
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
Zsibbadás
Kedves Dr nő! 32 éves vagyok, magasvérnyomással élek. 1 hete a fejemben de csak a jobb oldalon,érzek furcsa bizsergő,hangysamászós érzést,bocsánat...
zsibbadó fej
Tisztelt Doktor Nő! Érdeklődni szeretnék, hogy 24 éves férfi vagyok és elég stresszes a munkám és néha 2-3 naponta érzem hogy zsibbad a fejem...
Mi lehet ez? Allergia, vagy más?
Tisztelt Doktor úr, /nö! egyszer már írtam a problémámról, ami azóta sem szünt meg.Kb.1hónapja vagy másfél lettem figyelmes arra, hogy...
Fejzsibbadás
Tisztelt Címzett! 1-2hónapja gyakran zsibbad a fejem, a jobb oldalon a fejem tetején érzek feszítő érzést, ami kellemetlen nagyon. Fájni ritkán...
Agydaganat ? Van egyértelmű tünet ?
Főoldal / Orvos válaszol / Fájdalom Agydaganat? Tisztelt Doktor Úr! Kicsivel több mint egy hónapja küzdök néhány aggasztó tünetettel. Kb 5 hét...