Vérvizsgálat

Tisztelt Doktor Nő/Úr! Azt szeretném kérdezni, hogy mi okozhatja az alacsony haemoglobin és haematokrit szintet, mi lehet a következménye? Két napja volt vérvételem, a haemoglobin 100, haematokrit 32, 2 volt.Készülök a háziorvoshoz vissza.Ez év márciusában volt egy olyan műtétem, hogy nyirokcsomót vettek ki a nyakamnál, de végül jó lett a szövettan eredménye. Azonban most ismét érzem a nyirokcsomók megdúzzadását a nyaki részemen hátul mindkét oldalon, valamint a fülem mögött.Lehet -e köze a véreredményhez? Mit tegyek? Köszönöm válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Földi Ildikó válasza vérszegénység témában

Kedves Kérdező! Az alacsony haemoglobin érték vérszegénységre utal. Ennek nagyon sok oka lehet (pl fokozott vérvesztés menstruációval vagy széklettel, nem megfelelő vérképzés stb..) További vizsgálatok szükségesek a vérszegénység okának megállapítására. A megnagyobbodott nyirokcsomókat is követni kell, csak további vizsgálatok alapján dönthető el, hogy van-e bármilyen összefüggés a vérszegénységgel.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. október 18., 21:22; Megválaszolva: 2012. október 24., 00:22
Kérdések és válaszok: Hematológiai megbetegedések
Anemia
Tisztelt Doktornő! 42 éves kétgyermekes anyuka vagyok.Sajnos erős menstruáció miatt már többszőr szedtem Maltofer-fol tablettát. Az elmúlt 10...
Alacsony hemoglobin szint
Üdv. Pár hete voltam vérvételen műtét miatt, ahol észrevettem a kapott leletből, hogy a referencia tartomány alatt van kicsivel a hemoglobin szintem....
Vérszegénység okai mik lehetnek?
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! A férjem vérképe alapján vérszegény, keresik az okát. Eddig volt mellkas röntgenen, hasi és kismedence ultrahangon...