érdeklődés

Tisztelt doktor! Azzal a kérdéssel fordulnék önhöz, hogy év elején volt egy középfülgyulladásom és azóta is kellemetlen tüneteim vannak. voltam fülészeten és megállapították, hogy a fülkürtjeim el vannak záródva melyre írtak fel histisynt tablettát. Elolvastam a betegtájékoztatót és szerepel benne mellékhatásként: heves szívdobogás‑érzés (palpitáció), hirtelen vérnyomásesést okozhat mely sokkhoz, vagy ájuláshoz vezethet A kérdésem az lenne hogy nem okoz e ez a gyógyszer nálam problémát, mert a vérnyomásom így is alacsony 90-100 körüli általában, a pulzusom viszont magas, amire sedafitot szedek. Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a mellékhatás témában

Ez nagyon-nagyon ritkán előforduló mellékhatás, a gyógyszert szedők túlnyomó többségénél nem jelentkezik, ez nem akadályozza a gyógyszerszedést, hogy létezhet ilyen mellékhatás. Kövesse az orvos utasításait, ha probléma van, keressen fel orvost.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. december 27., 16:33; Megválaszolva: 2011. december 28., 10:28
Kérdések és válaszok: Fül-orr-gégészeti megbetegedések
5,5 éves kisfiú tikk
Tisztelt Doktor Úr! Múlt héten tettem fel egy kérdést 5,5 éves kisfiammal kapcsolatban. Orrkagyló duzzanata van, az okát nem tudni, mometozan sandoz...
Ciripelo hang
Tisztelt Doktor Ur! Estenként a bal fülembe ciripelo magad hangokat hallok válltakozva, tehat nem konstans vegig hanem egyszer szol aztan nem! Mi...
Orrdugulás
Kedves Doktor Úr! 5 és fél éves kisfiamnak októberben erős, sűrű sárgas orrfolyása volt, láza, egyéb problema nem volt. A szokásos módon...
Hólyag a torkomban
Tisztelt Doktor Úr! Folyamatosan visszatèrő torokfàjàsom volt december elejètől. Karàcsony előtt fehèr foltokkal, kaptam antibiotikumot. Azt...