El húzódó menstruáció fogamzásgátló tabletta szedese alatt

Üdvözlöm, nekem olyan problémám lenne hogy elkezdtem szedni újra a Corenelle nevű fogamzásgátló tablettát. Márciusban szültem és most kezdtem újra szedni a tablettát. Menszesz első napján kezdtem el és a 7. Napnál tartok de még mindig kisebb vérzés előfordul este felé. Ez normális?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csősz György válasza OAC témában

Szedje még egy teljes cikluson át. Ha marad a panasz váltani kell.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. május 26., 00:49; Megválaszolva: 2020. május 27., 19:13
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló tabletta csere
Tisztelt Doktor Úr! Lassan 2 éve szedem a Ditinell 0,060mg/0,015 mg fogamzásgátló tablettát. Az elmúlt 3-4 hónapig a 4 db placebo tabletta közül a...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. Évek óta szedek Symicia fogamzásgátlót, mindig este 7kor szoktam beszélni, de most a 7 napos szunet utan elfelejtettem bevenni és csak a...
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Mi a teendő?
Üdvözlöm Doktor Úr! Az a helyzet, hogy 1,5 éve szedem a velgyn nevű fog.gátlót, eleinte a menstruációs görcseimre lett kiirat a, de most először...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...