Rendellenes menstruacio

Üdv! 2 eve szedek symicia nevezetű fogamzásgátlót, az előző hónapban időben menstrualtam, elkezdtem szedni a következő havi adagot, erre rá egy hétre ismét elkezdtem menstrualni ami 9 napja tart.. (az egy hét alatt sajnos egy szem kimaradt) .A tabletta szedeset abba hagytam a menstruációm 2. napján. Komoly problémám lenne esetleg? Köszönöm a választ.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csősz György válasza OAC témában

Nincs semmi baj a kimaradás miatt áttöréses vérzése van ami lehet hogy a mensessel összefolyik. Tovább szedni mint ha mi sem történt volna.

Ha ismétlődik és nincs tablettafelejtés jelentkezzen orvosánál

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. április 18., 19:47; Megválaszolva: 2020. április 20., 13:31
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló tabletta csere
Tisztelt Doktor Úr! Lassan 2 éve szedem a Ditinell 0,060mg/0,015 mg fogamzásgátló tablettát. Az elmúlt 3-4 hónapig a 4 db placebo tabletta közül a...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. Évek óta szedek Symicia fogamzásgátlót, mindig este 7kor szoktam beszélni, de most a 7 napos szunet utan elfelejtettem bevenni és csak a...
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Mi a teendő?
Üdvözlöm Doktor Úr! Az a helyzet, hogy 1,5 éve szedem a velgyn nevű fog.gátlót, eleinte a menstruációs görcseimre lett kiirat a, de most először...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...