Köztes vérzés

Jónapot! Lenne egy kérdesem. Lyndinette fogamzásgátlót szedek 2 éve. Az e-havi csomag első hét végén vagy a második hét kezdetekor elfelejtettem bevenni egy tablettát,több mint 12 ora telt el,és aznap volt szexuális együttlét. Most a 8. Napon amióta szedem a gyógyszert barnás folyásom volt 2 napig,utána ma már vérzés is van. Ennek mi lehet az oka? Beágyazódási vérzés is lehet? Szedjem tovább a tablettát?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csősz György válasza OAC témában

A tabletta kihagyása okozhat kis vérzést. Nem baj, tovább szedni és jobban odafigyelni

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. július 12., 10:06; Megválaszolva: 2020. július 14., 16:39
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló tabletta csere
Tisztelt Doktor Úr! Lassan 2 éve szedem a Ditinell 0,060mg/0,015 mg fogamzásgátló tablettát. Az elmúlt 3-4 hónapig a 4 db placebo tabletta közül a...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. Évek óta szedek Symicia fogamzásgátlót, mindig este 7kor szoktam beszélni, de most a 7 napos szunet utan elfelejtettem bevenni és csak a...
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Mi a teendő?
Üdvözlöm Doktor Úr! Az a helyzet, hogy 1,5 éve szedem a velgyn nevű fog.gátlót, eleinte a menstruációs görcseimre lett kiirat a, de most először...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...