menstruáció késése

Tisztelt Doktornő! Auguszusban volt egy teljes pajzsmirigy eltávolításom. Napi 1, 5 100mg-os L-thyroxint szedtem ezidáig. Jódizotópos kezelés miatt abba kellett ezt hagynom. Most késik a menstruációm. Közre játszhat itt a gyógyszer nemléte? Köszönöm a választ!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Rakk Erika válasza menses témában

Kedves Kérdező! Igen, közrejátszat, mivel átmenetileg kevés volt a pajzsmirigy hormonszint a szervezetében, ami folyamatok lassulálást, igy a menstruáció késést okozhatja.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Rakk Erika
Dr. Rakk Erika diabetológus, endokrinológus, belgyógyász
Kérdés: 2015. január 04., 22:02; Megválaszolva: 2015. január 07., 21:51
Kérdések és válaszok: Endokrin betegségek
Prolactin és mellékvese
Tisztelt Dr. Nő! 25 éves férfi vagyok! Az elmúlt 1 évben 17 kg-t fogytam. 2014-ben véletlen kerültem endokrinológushoz nagy fejfájások miatt....
Fülcsengés hormonális gondoktól?
Tisztelt Doktor (nő)! Nagyon stresszes időszak után (családi gondok, nagyszülő halála, covid betegség) nem jött meg a menstuációm, a...
Szelén szedése
Kedves Doktornő! Eddig Béres Vital szelént szedtem, amit autoimmun pajzsmirigybetegségre javasoltak anno. Most nem lehet kapni, ezért egy patika által...
Jód tartalmú magzatvédő vitamin
Tisztelt Doktornő, Szubklinikus pajzsmirigy alulműködésre 2 hónapja 25 mg Eutirox-ot szedek, mert szeretnék teherbe esni. (TSH enyhén emelkedett...
Pajzsmirigy antitest érték
Kedves Doktornő! Pajzsmirigy érték vizsgálatokat végeztettem, mely értekek a következők: -TSH: 1,46 ref: 0,35-4,9 -T3: 4,1 ref: ...