Tömegnövelő?

Tisztelt doktor úr/doktor nő!

17 éves, 177 cm magas, 65 kilós fiú vagyok. Bő fél éve foglalkozom komolyabban a testépítéssel és szeretnék szedni egy egyszerűbb tömegnövelőt. http://shop.builder.hu/termekek_reszletes.htm4? id=6575  Erről a termékről lenne szó és az a kérdésem, hogy lehet-e ettől bármi bajom? Nincs semmilyen betegségem és az edzéstervem és az étrendem rendben van, ez csak a plusz kalóriák miatt kellene. Válaszát előre is köszönöm!

                                               Tisztelettel:

                                                                              Levente

Legfrissebb cikkek a témában

    Nincs találat!

WEBBeteg szakértő válasza a egyéb témában

Kedves Levente!

Az adott termékben a leírás alapján úgy tűnik, hogy nagy mennyiségben vannak jelen egyszerű cukrok, ez nem túl egészséges. A fehérjét és az összetett szénhidrátokat kellene nagyobb mennyiségben fogyasztani.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Csuth Ágnes, családorvos
Kérdés: 2010. március 16., 13:31; Megválaszolva: 2010. március 16., 13:31
Kérdések és válaszok: Egyéb
Folyamatos Szédülés
Kedves Doktornő! Ma voltam nyaki ultrahangon. Pici meszesedés található. Significans szűkület nem mutatható ki. Az artéria vertebralisok szabályos...
Hasnyálmirigy vagy gyomorprobléma...
Tisztelt Doktornő! Nagyjából szeptember vége óta vannak különböző emésztési problémáim. Amit kiemelnék, hogy gyakori gyomortájéki, ill...
Dalacin 300 és rubofen 500 szedhető...
Üdvözlöm Dokotornő ! Fel duzzadt arc a szem ig baloldalon , ügyeletes fogorvos felírta a dalacin 300 mg-ot , tegnsp este óta szedem ,de reggelre és...
irritábilis bél szindróma
Tisztelt Doktor Úr! Nyáron vastagbél tisztító kúrát csináltam, ami után hasi fájdalmak kezdődtek a bal alhasban, de nem étkezéssel...