Lehet baja?

Tisztelt doktor/doktor nő! Sajnos az történt, hogy Szeptember 19-23. menstruáltam és valahogy bennem maradt egy tampon, nem éreztem semmit és a zsinórja se lógott ki. 19tól barnás folyásom lett amit nem tudtam h mitől lehet október 6-án eljutottam a nőgyógyászomhoz aki szembesített azzal, hogy egy tampon fent maradt és eltávolította. Azt mondta h van egy kis gyulladás, de szinte az nap csillapodott a barnás folyásom kaptam hüvelykúpot, de semmi tünetem nincs már, de természetesen elfogom használni a gyógyszert. Kétszer szeretkeztünk ezalatt az idő alatt a barátommal megszakításos módszerrel védekezünk. Ő sem érzett semmit. És nincs semmi baja. De félek, hogy lesz. Az lenne a két kérdésem hogy: a barátomnak nincs semmi tünete akkor nem fertőztem meg és nem lehet baja? a másik meg, hogy-hogy történhetett ez? A nőgyógyászom nem mondott semmit, akkor találta meg amikor a kacsával vizsgált. Köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Papos István válasza egyéb témában

Azt nem tudom megmondani, hogyan maradhatott fenn a tampon.

Ha önnek és a barátjának sincs semmilyen tünete, akkor nem kell aggódnia.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. október 09., 22:54; Megválaszolva: 2020. október 11., 22:22
Kérdések és válaszok: Egyéb
Császármetszés utáni menzesz
Tisztelt Doktor Úr! Tavaly novemberben szültem császármetszéssel, február közepéig szoptattam. A menzeszem januárban már megjött és egészen...
vizes folyás
Kedves Doktor Úr! Soha nem szültem és egészséges életmódot folytatok. Tavalyi leletemen ez van: tátongó méhszáj, portio folytatásában...
Ez mit jelezhet? Terhesség...
Tisztelt Doktor Úr! Azzal a panasszal/kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 4.napja késik a menstruációm, 3 pozitív tesztem van, a tegnapi a legerősebb....
A ciklus és a lencse
Tisztelt Doktor Úr! Véleményét és segítségét szeretném kérni a következő esettel kapcsolatban. A korábban rendszeres menstruációs vérzésem...
lábdagadás
Tisztelt Doktor Úr! 25 éves nő vagyok és 3 éve szedem a Deciora 3mg/0.02mg fogamzásgátló tablettát. A bal vádlim meg van dagadva és fáj....