• Hát égő érzése

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Az édesanyámnak van 2-3 hete olyan problémája, hogy parázslóan ég a háta. Ez úgy kezdődik, hogy fázik a háta, majd ezután kezd égni annyira, hogy éjszaka nem is tud tőle aludni, pihenni. Mellékes tünete, hogy mostanában nagyon izzad, ha egy kicsit mozog, (általános házimunkáktól) akkor csavarni lehet az alsó ruháit. Betegségei: szívkoszorú érelmeszesedés, csontritkulás, 69 éves. Kétszer volt már ez miatt a házi orvosnál, kapott ált.gyulladáscsökkentő szert, legutóbb Brexin-t írt fel az orvos és kenőcsöt. Kérem a segítségét, hogy merre forduljunk, milyen szakorvoshoz. Mi lehet a baj? A választ előre is köszönöm. Tisztelettel: B. Anikó

        WEBBeteg szakértő válasza a izzadás témában

        Kedves Anikó!

        A hát égő érzése sokidegbánalom jele lehet, kezdjen el édesanyja B-vitamint szedni. Az izzadás valószínűleg nincs összefüggésben az előző panasszal, oka lehet kardiológiai, légzőszervi, máj- és vesebetegség, endokrin ok, stb.Ennek kivizsgálásában háziorvos fog tudni segíteni.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes, családorvos
        urológus Itt kérdezhet

        Dr. Mészáros Lajos

        Kérdés: 2010-03-15 16:07:50; Megválaszolva: 2010. március 15., 16:07

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! Körülbelül egy hónapja karácsony környékén kezdődött nálam hasi diszkomfortérzés. Kezdetben az ünnepi vacsoráknak tulajdonítottam, de az érzés nem múlt el, sőt fájdalommá alakult, amelynek a helyét nehezen tudnám...
        Tisztelt Doktor Úr. Két éve diagnosztizáltak nálam autoimmun betegséget, és Leiden mutációt heterozigóta típussal. A laboreredményemben az Anti TPO 1300 fölött volt és szelén tablettát javasolt az orvosom. Őszintén szólva engem nagyon...
        Tisztelt Dr. Plósz János Úr! 21 éves vagyok, állandó ülő munkát végzek (számítástechnika). Tavaly azaz 2019. decemberében bal oldali szúró hasi fájdalmaim voltak, elmentem vele háziorvoshoz - Normix gyógyszerkúrát kaptam 5 napon...
        Tisztelt Doktor Úr! 39 éves férfi vagyok és a következő problémával/problémákkal küzdöm. Tavaly szeptember végén - október elején indult a dolog azzal, hogy evés után egy/másfél órával, elnehezült a gyomrom, nagyon teltnek éreztem és...
        Tisztelt Doktor Úr! 3 éve rekeszizomsérvet diagnosztizáltak egy tüdőszűrő vizsgálaton vették észre. a tüdőgyógyász orvos szerint születés rendellenesség. Általában régebben voltak enyhe refluxos savas epizódjaim, ezért elkezdtem szedni...
        Kedves Doktornő! Az alábbi kérdéssel szeretnék Önhöz fordulni, csatolom az ehhez szükséges vérvételi eredményt. 2 éves kislanyommal pénteken vervetelen voltunk egy esetleges vashiány megállapítása vagy annak kizárása céljából. Ma...
        Jó napot kívánok! Napi 2 mg Medrolt szedek. Vasárnap kell abbahagyni. Mikorra ürül ki a szervezetből? Köszönöm
        Kedves Doktor Úr! Köszönöm válaszát január 15. 18:11es kérdésemre. Venter granulátumot iszok napi 2-3at, az étkezésekre nagyon figyelek, de bármennyire is figyelek étkezés után a bal oldalon a borda mögött (melltől a borda végéig )...
        Tisztelt Doktornő/úr! Tavaly októberben csináltattam egy nagylabort,aminek az eredménye viszonylag jó.Az eltérések a következők: Vörösvésejt süllyedés :43 mm/h(0-25) Vörösvésejtszám: 3,1 (4.0-5,2) Hemoglobin:117...
        Tisztelt Hölgyem/Uram! Minden alvás után a képen látható fehér „lepedék” jelenik meg a számon. Miért, mitől van ez és mit tehetnék ellene? Mennyire normális ez egyébként? Sok éve probléma ez nálam, de egyre durvábbnak érzem és...