Csomók!

Tiszelt Doktor Úr/Nő?

Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy menstruáció előtti pár napban csomók keletkeznek a hónaljam környékén, amelyek elég fájdalmasak. Ez a második hónap, hogy észrevettem. Ez mitől alakulhatott ki és forduljak-e vele orvoshoz?

Előre is nagyon köszönöm a segítségét!

Legfrissebb cikkek a témában

    Nincs találat!

WEBBeteg szakértő válasza a hónalj csomó témában

Kedves kérdező!

Valószínűleg hormonhatásra alakulnak ki, ezt a lehetőséget erősíti az is, ha mindkét oldali az elváltozás. A panasz említse meg nőgyógyászának vagy háziorvosának.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Csuth Ágnes, családorvos
Kérdés: 2010. március 03., 10:21; Megválaszolva: 2010. március 03., 10:21
Kérdések és válaszok: Egyéb
Folyamatos Szédülés
Kedves Doktornő! Ma voltam nyaki ultrahangon. Pici meszesedés található. Significans szűkület nem mutatható ki. Az artéria vertebralisok szabályos...
Hasnyálmirigy vagy gyomorprobléma...
Tisztelt Doktornő! Nagyjából szeptember vége óta vannak különböző emésztési problémáim. Amit kiemelnék, hogy gyakori gyomortájéki, ill...
Dalacin 300 és rubofen 500 szedhető...
Üdvözlöm Dokotornő ! Fel duzzadt arc a szem ig baloldalon , ügyeletes fogorvos felírta a dalacin 300 mg-ot , tegnsp este óta szedem ,de reggelre és...
irritábilis bél szindróma
Tisztelt Doktor Úr! Nyáron vastagbél tisztító kúrát csináltam, ami után hasi fájdalmak kezdődtek a bal alhasban, de nem étkezéssel...