Lindynette

Nemrég kezdtem szedni a Lindnette fogamzásgátlót (30 éves vagyok, 3 éve ikreim vannak) . Az első levél beszedése után a menstruációm elmaradt. A második levél után megvolt, most járok a hamradik levél közepén, és ma megint vérzés jelentkezett. Mit javasol doktorúr? Mi lehet a gond?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza Egyéb témában

A tabletta előírás szerinti szedésével, a rendellenes vérzés a tabletta szedése mellett, néhány ciklus alatt rendeződni fog.

Továbbra is szedje a készítményt.Ha még kb.3 hónapos szedés mellett is lenne panasz, akkor keressen fel szakorvost.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. augusztus 28., 20:59; Megválaszolva: 2015. augusztus 29., 22:28
Kérdések és válaszok: Egyéb
Lehet baja?
Tisztelt doktor/doktor nő! Sajnos az történt, hogy Szeptember 19-23. menstruáltam és valahogy bennem maradt egy tampon, nem éreztem semmit és a...
Császármetszés utáni menzesz
Tisztelt Doktor Úr! Tavaly novemberben szültem császármetszéssel, február közepéig szoptattam. A menzeszem januárban már megjött és egészen...
vizes folyás
Kedves Doktor Úr! Soha nem szültem és egészséges életmódot folytatok. Tavalyi leletemen ez van: tátongó méhszáj, portio folytatásában...
Ez mit jelezhet? Terhesség...
Tisztelt Doktor Úr! Azzal a panasszal/kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 4.napja késik a menstruációm, 3 pozitív tesztem van, a tegnapi a legerősebb....
A ciklus és a lencse
Tisztelt Doktor Úr! Véleményét és segítségét szeretném kérni a következő esettel kapcsolatban. A korábban rendszeres menstruációs vérzésem...