80 éves Édesanyám hőhulláma?

Édesanyám az köv. gyógysz-et szedi és hőhulámok jöttek rá újabban. Metfogamma 500mg, MetoprololZHexal 50mg 1x1, FenoSwiss 160mg 1x, Felodipin-retiop.10 mg, Syncumar mite, Micardis 80 mg, Motilium 10 mg, L-Thyroxin Henning 100 mikrgr,. Milurit 100 mg. Kérem sziveskedjék válaszolni ezek a gyógyszerek okozhatják e.? Nagyon Köszönöm

Dr. Szanyi Andrea válasza hőhullám témában

Kedves kérdező!

A felsorolt gyógyszerek közül egyedül az L-thyroxin mellékhatásai között szerepel a melegintolerancia, ami nem egyenlő a hőhullámmal. A hőhullám kipirosodással is jár. Vércukor- és TSH ellenőrzés mindenképpen javasolt. Ha ezek nem magyarázzák édesanyja panaszát, más irányú kivizsgálására lehet szükség.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. március 06., 11:58; Megválaszolva: 2012. március 09., 18:15
Kérdések és válaszok: Egyéb
Hőhullámok
Üdv! Olyan kérdésem lenne, hogy 22 éves korban, normálisak e a hőhullámok? Ugyanis, azt veszem észre hogy néha egyszer szinte lever a víz olyan...
új év, új betegség
Tisztelt Doktor Úr! Kb 2 hónapja reggelenként, ha felébredek forróság önt el, ami többször előjön hajnali ébredéskor is. A változókori panaszok...
Állandó hőhullámok gyötörnek.
Tisztelt Doktor Nő/Úr! 24 éves vagyok, (súlytöbblettel rendelkezem) , és az a gondom, hogy hónapok óta állandó hőhullámok gyötörnek.Reggel...
Derék és szédülés
Tisztelt Webdoki! 26 éves vagyok mégis hetente jönnek rám hőhullámok, olyan érzésem van mintha el akarnék ájulni, de ez még eddig nem történt...
Lép hiányából fakadó eljárás
Tisztelt WEBBeteg! 10 éve hogy egy baleset következménye képpen el kellett távolítani a lépem. A lép szerepet vállal az elhalt vörösvvérsejtek...