Hőhullám vagy depresszió?

Tisztelt Doktor Nő ill. Doktor Úr! 42 évesen elmaradt a menzeszem, ezután szinte elviselhetetlen panaszaim jelentkeztek.Álmatlanság, hajhullás, hangulat ingadozás és persze a hőhullámok. Ezek a hőhullámok többször, általában hajnalban, higegrázással párosultak. Napközben sokszor ájulás érzésem volt.2 év után jutottam el egy klimax amb.ra, ahol Liviál tbl.-t írtak fel, amit azóta is szedek. Panaszaim nem múltak el, csak csökkentek. Az egyik kérdésem ezzel kapcsolatos: meddig szedhetem a Liviált? Az elmúlt 3 hónapban enyhe depresszió miatt Coaxilt kezdtem szedni és azt tapasztaltam, hogy lényegesen csökkentek a hőhullámok, bár az alvásom ugyan olyan rossz.Lehet-e összefüggés a két gyógyszer között? Lehet hogy a hőhullámok pszichés eredetűek? Ha igen, mit tegyek hogy teljesen elmúljon és ne zavarja a hétköznapjaimat? Válaszát előre is köszönöm: Zsuzsa

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza hőhullám témában

Az antidepresszáns gyógyszer befolyásolhatja a hormonmükődést.

Ezért a hőhullám is javulhat. Az alvatlanság miatt forduljon kezelő orvosához, aki felírta az antidepresszánst.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. március 03., 06:17; Megválaszolva: 2014. március 05., 23:30
Kérdések és válaszok: Menopauza
Klimaxtünetek
A problémám a következő: Évek óta kínlódom a klimax hatásaival. Most már nem bírom tovább, az erőm legvégső határához értem. A munkahelyemen...
Hőhullám
Tistelt választadó Dr! Három éve szedem a Femara nevű gyógyszert, és gyakori erős hőhullámaim vannak tőle, rosszul vagyok ilyenkor! Tudom, hogy...
Hőhullám
Köszönöm gyors válaszát igyekszem vele orvoshoz fordulni, még az lenne a kérdésem hogy már 60 éves vagyok de a hőhullámok még mindig vannak...
Hőhullámok, de meddig?!
Tisztelt Doktor Úr! Már lassan 18 éve küszködöm hőhullámokkal. Először a második gyerekem születése után jelentkezett, évekig próbáltam...
Kellemetlen
Tisztelt Doktor Úr/Nő! 50 éves leszek, és elkezdődött a klimax, ami roppant kellemetlen izzadással, hőhullámokkal jár. A menstruációm egyik...