• Edzésterv nőknek - 3. hét

        Szerző: WEBBeteg

        Edzésterv nőknek - 3. hét

        Általános tudnivalók

        • Az edzésterv kezdők számára ajánlott.
        • Az edzést mindig 10 perc bemelegítéssel kezdje, és nyújtással fejezze be!
        • Mindig legyen Önnél folyadék sportolás közben!
        • Ha a gyakorlatok végzésénél fájdalmat érez, hagyja abba azok végrehajtását!
        • Ha a gyakorlat kivitelezésében bizonytalan, kérje szakértő segítségét!
        • A pulzuskontroll jelölésnél figyeljen arra, hogy a sportolás során a pulzus a maximális pulzus 65-70 százalékában maradjon.
        • A súlyválasztás akkor megfelelő, ha az utolsó sorozat utolsó gyakorlatát is szabályosan tudja végrehajtani, de már érzi az izomcsoport fáradását, és nem lenne képes még egy sorozat végrehajtására.
        • Az ismétlések száma edzettségi szinttől is függ, ha túl sok vagy túl kevés a sorozat vagy az ismétlésszám, annak megfelelően csökkentse, illetve növelje.
        • A gyakorlatok végrehajtásánál keletkezett esetleges sérülésekért nem vállalunk felelősséget!

        Kedd

        Gyakorlat Sorozat x Ismétlésszám
        Törzshajlítás előre nyújtott kézzel  3x25
        Evezés rúddal  3x10
        Fekvőtámasz térden 3x12
        Vállból nyomás  3x12
        Karhajlítás váltott karral 3x15
        Kétkezes tricepsz gyakorlat 3x15
        Kitörés  váltott lábbal 3x10
        Combhajlító gyakorlat 3x15
        Combfeszítő gyakorlat 3x15
        Hasprés oldalra 2x25
        Lábemelés padon 3x10

        Csütörtök

        Gyakorlat Sorozat x Ismétlésszám
        Törzshajlítás a jobb illetve a bal lábhoz 3x30
        Mellhez húzás 3x12
        Tárogatás 3x10
        Előre emelés kézi súlyzóval 3x12
        Kétkezes karhajlítás 3x15
        Egykezes tricepsz gyakorlat 3x10
        Guggolás 3x10
        Álló vádligyakorlat  3x15
        Hasprés fitt ball labdán 3x20

        (WEBBeteg, Lektorálta: Lukács Zita, személyi edző)

         

        Módosítva: 2014.10.08 12:31, Megjelenés: 2014.10.08 12:31
      • Cikkajánló

        Menopauza és elhízás

        Menopauza és elhízás

        Balogh Mária, újságíró

        Az elhízás alattomos folyamat, de létezik kiút a fogságából.

        Pókhas gyermekeknél

        Pókhas gyermekeknél

        Dr. Polgár Marianne

        Feltűnően elődomborodó has, vékony végtagok. Súlyos betegség okozhatja.

        Sokszor túlfeszítik a húrt az amatőr futók

        Nem biztos, hogy a futás a legjobb mozgásforma mindenkinek, ennek ellenére az amatőr futók túlnyomó többsége még soha nem kérte ki szakember tanácsát edzés előtt.

        Izomdiszbalansz - Mozgás, de hogyan?

        A helyes testtartás fontosságáról rengeteget hallhatunk, mégis egyre több embernél figyelhetőek meg azok a tartáshibák, amelyek célzott mozgásterápiával elkerülhetőek lennének. Melyek ezek? Hogyan ismerjük fel és milyen mozgásformát válasszunk, ha keresztezett szindrómával van dolgunk?

        Edzésterv nőknek - 12. hét

        Edzésterv nőknek - 12. hét

        Edzésterv nőknek - 11. hét

        Edzésterv nőknek - 11. hét

        Edzésterv nőknek - 10. hét

        Edzésterv nőknek - 10. hét

        Edzésterv nőknek - 9. hét

        Edzésterv nőknek - 9. hét

        Edzésterv nőknek - 8. hét

        Edzésterv nőknek - 8. hét

        Edzésterv nőknek - 7. hét

        Edzésterv nőknek - 7. hét

      • Kérje ingyenes cikkértesítőnket! Amennyiben szeretne azonnali értesítést kapni a témában születő új cikkekről, adja meg az e-mail címét. A szolgáltatásról bármikor leiratkozhat.