Edzésterv ülőmunkát végző embereknek - 1. hét

Szerző: WEBBeteg - Lukács Zita, személyi edző, Ózon Wellness

Edzésterv ülőmunkát végző embereknek - 1. hét

Általános tudnivalók

  • Az edzésterv kezdők számára ajánlott.
  • Az edzést mindig 10 perc bemelegítéssel kezdje, és nyújtással fejezze be!
  • Mindig legyen Önnél folyadék sportolás közben!
  • Ha a gyakorlatok végzésénél fájdalmat érez, hagyja abba azok végrehajtását!
  • Ha a gyakorlat kivitelezésében bizonytalan, kérje szakértő segítségét!
  • A súlyválasztás akkor megfelelő, ha az utolsó sorozat utolsó gyakorlatát is szabályosan tudja végrehajtani, de már érzi az izomcsoport fáradását, és nem lenne képes még egy sorozat végrehajtására.
  • A pulzuskontroll jelölésnél figyeljen arra, hogy a sportolás során a pulzus a maximális pulzus 65-70 százalékában maradjon.
  • Az ismétlések száma edzettségi szinttől is függ, ha túl sok vagy túl kevés a sorozat vagy az ismétlésszám, annak megfelelően csökkentse, illetve növelje.
  • A gyakorlatok végrehajtásánál keletkezett esetleges sérülésekért nem vállalunk felelősséget!

Kedd

Gyakorlat Sorozat x Ismétlésszám
Mellnyomás gépen 3x12
Tarkóhoz húzás gépen 3x12
Tárogatás gépen 3x12
Szűk fogással evezés gépen 3x12
Hasprés 5x20
Nyújtás - Gimnasztika 20 perc
Séta (Pulzuskontroll) 30 perc

Csütörtök

Gyakorlat Sorozat x Ismétlésszám
Vállból nyomás gépen 3x12
Hátsó vállizom gépen 3x12
Oldalemelés egykezes súlyzóval 3x12
Hasprés 5x20
Nyújtás - Gimnasztika 20 perc
Séta (Pulzuskontroll) 30 perc

Forrás: WEBBeteg
Szerzőnk: Lukács Zita, személyi edző, Ózon Wellness

Hozzászólások (0)

Cikkajánló

Elég lehet-e vakcina helyett...

Az önmagukat egészségesnek gondoló emberek, akik megfelelően étkeznek és aktívan mozognak, vajon eltekinthetnek-e a koronavírus-fertőzés elleni...

Bizonyított: sporttal megőrizhető a...

A Semmelweis Egyetem Magatartástudományi Intézet kutatói a koronavírus 3. hullámának végén egy országos, online felmérést végeztek. Arra keresték...

Kérje ingyenes cikkértesítőnket!
Amennyiben szeretne azonnali értesítést kapni a témában születő új cikkekről, adja meg az e-mail címét. A szolgáltatásról bármikor leiratkozhat.