• Visszérműtét

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt .Doktor Úr/Nő! Sajnos visszértágulatra való hajlamot örököltem (37 éves vagyok, 193 cm és 110 kg, de atlétikus testalkatú, nem elhízott). Kb. 10 éve megműtötték a bal lábam, eltávolítottak egy hosszanti vénát (nem tudom az eljárás nevét, egy boka feletti és egy lágyéki bemetszésen keresztűl húzták ki egy szondával), meg pár kisebb "oldalágat". Ezután évekig nem volt problémám. Majd 3 éve elkezdtem hosszútávfutni, s (gondolom) ettől ismét megjelent pár tágulat, elsősorban a térdem és combom belső oldalán, amelyek mostanra már okoznak kellemetlen feszülést is. Kérdésem, hogy ha ismét vállalkoznék egy műtétre ezek eltávolítása miatt, úgy nem okozna-e valami visszafordíthatatlan károsodást a lábamban? Lehet, hogy hülyén hangzik, de nem szeretném, ha "elfogynának" az erek a lábamban, illetve nem szeretném a futást sem abbahagyni, mert az minden más tekintetben sokat javított az egészségi állapotomon. Tanácsát előre is megköszönöm! Üdvözlettel,

        Dr. Boros Miklós válasza a visszér témában

        Tisztelt Kérdező! A tágult felszínes vénák eltávolíthatóak, hiszen a vénás visszaáramlást a mélyvénás rendszer biztosítja. Azonban a kiújulás megelőzése miatt mindig javasolt fizikai terheléskor a rugalmas harisnya viselése. A futást nem kell abbahagyni.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész

        Dr. Boros Miklós
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. április 27., 13:17; Megválaszolva: 2011. április 30., 18:37

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktor/Doktornő! 17 éves koromtól kezdve aranyérrel küszködök, legútóbb fél éve volt, elég sokáig, majdnem kerek 2 hónapig. Gyógyúlásomat a medencefenék tréningnek köszönhetem joformán, amit mai napig végzek napi 2-3 alkalommal...
        Édesanyám bal bokája fölött tenyérnyi pirosas barnás folt jelent meg a nyár közepén.természetesen orvosi vivzsgálatokon,ultrahang,vettünk részt,trombust nem találtak.kompressziós harisnyát visel,minden este kenem a lábát vadgesztenye...
        Tisztelt doktor úr / doktor nő! A Trental-t 22 éve szedem,(írta ki a doktor úr, kórházi kivizsgálás után) fülzúgás miatt. A Nebilet-et 14 éve szedem, szapora szívdobogás miatt, (100- 108/ min volt akkor). Magasságom 172 cm testsúlyom 68 kg....
        Tisztelt Doktornő A következőben szeretném kikérni a véleményét, tanácsát. Az elmúlt időszakban észrevettem, hogy megjelentek a seprűvénák mindkét bokám körül. Mintha mindig több lenne, ill. jobban láthatóvá válnának. Valamint, az...
        65 éves édesanyámat tavaly november végén operálták. Térdprotézisét kellett eltávolítani MRSA fertőzés miatt. Antibiotikumos (vankomicin, gentamicin) mozgó spacert ültettek be, valamint emelt dózisú ciprofloxacint kap (2x750 mg). 4 hétig...
        Kedves Doktornő. Kérem segítsen mert össze-vissza küldözgetnek és senki sem tud megnyugtató választ adni! Diagnózisom: CVI.Varicositas extr.Inf.I.u.és 2.5mg nebivololt szedek magas/110-120/pulzusomra amely készítmény a...
        Tisztelt Doktornő/ Doktorúr! Mióta aranyér párnát használok munkahelyemen ( kb 2 hete) egyre inkább kevesebb időt tudtam ülve tölteni és most már párna nélkül sem tudok ülni, mert úgy érzem fegyülnek az erek normális keringés...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Tegnap kezdődött egy fura fájdalom a lábamban a combom hátulján a hajlat fölötti rész inkább bal oldalán, megis van ott dagadva egy ér talán vagy nem tudom mi, lehet csak simán a lábam. Amikor ez létrejött akkor egy...
        Kedves Doktor nő/úr! Fiatal korom ellenére a vádlimon és a combomon nagyon sok az elpattant hajszálér. Esztétikailag nem a legszebb, de ami inkább jobban zavar az az, hogy a végtagjaim mindig jég hidegek. Van amikor el lilul/kékül a lábfejem...
        Tisztelt Doktornő! Decemberben szapora szívverés és lábdagadás panasszal mentem kardiológushoz.Készült EKG és szívultrahang is.Kaptam gyógyszereket amiket azóta is szedek,de a boka,-és lábdagadásom nem szűnik.Mind a kettő lábam és a...

      • Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés