• Visszér

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Már 16 évesen is nyaranta forróságban nehézlábérzés gyakran kialakult, de az éjszakai pihenés után mindig tünetmentes voltam. Idén tavasszal ciklusom előtt 1 héten keresztül a nagyon erős feszítő érzes és ez 5-10 napra állandósul. Most próbáltam először: Detralex, Lioton, kompressziós harisnya. ezek ellenére a tünetek minden ciklus előtt kiújulnak, nem csökkennek. Kaptam beutalót angiológiára, 3 hónap múlva mehetek. Várjak nyugodtan és tűrjek, vagy keressek fel egy magánrendelőt? Köszönöm

        Dr. Boros Miklós válasza a visszér témában

        Tisztelt Kérdező! Nem ír arról, hogy van-e látható vénás elégtelenség a lábában. Mindenképpen javaslom, hogy alkalmazza a kompressziós harisnyát. A ciklussal összefüggő lábfájdalom oka lehet, hogy szervezete vizet köt meg. Mozogjon minden nap legalább fél órát és javasolt a testsúly optimalizálása. Az angiológiai vizsgálat nem sürgető.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész

        Dr. Boros Miklós
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. április 11., 17:26; Megválaszolva: 2011. április 14., 15:11

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktor/Doktornő! 17 éves koromtól kezdve aranyérrel küszködök, legútóbb fél éve volt, elég sokáig, majdnem kerek 2 hónapig. Gyógyúlásomat a medencefenék tréningnek köszönhetem joformán, amit mai napig végzek napi 2-3 alkalommal...
        Édesanyám bal bokája fölött tenyérnyi pirosas barnás folt jelent meg a nyár közepén.természetesen orvosi vivzsgálatokon,ultrahang,vettünk részt,trombust nem találtak.kompressziós harisnyát visel,minden este kenem a lábát vadgesztenye...
        Tisztelt doktor úr / doktor nő! A Trental-t 22 éve szedem,(írta ki a doktor úr, kórházi kivizsgálás után) fülzúgás miatt. A Nebilet-et 14 éve szedem, szapora szívdobogás miatt, (100- 108/ min volt akkor). Magasságom 172 cm testsúlyom 68 kg....
        Tisztelt Doktornő A következőben szeretném kikérni a véleményét, tanácsát. Az elmúlt időszakban észrevettem, hogy megjelentek a seprűvénák mindkét bokám körül. Mintha mindig több lenne, ill. jobban láthatóvá válnának. Valamint, az...
        65 éves édesanyámat tavaly november végén operálták. Térdprotézisét kellett eltávolítani MRSA fertőzés miatt. Antibiotikumos (vankomicin, gentamicin) mozgó spacert ültettek be, valamint emelt dózisú ciprofloxacint kap (2x750 mg). 4 hétig...
        Kedves Doktornő. Kérem segítsen mert össze-vissza küldözgetnek és senki sem tud megnyugtató választ adni! Diagnózisom: CVI.Varicositas extr.Inf.I.u.és 2.5mg nebivololt szedek magas/110-120/pulzusomra amely készítmény a...
        Tisztelt Doktornő/ Doktorúr! Mióta aranyér párnát használok munkahelyemen ( kb 2 hete) egyre inkább kevesebb időt tudtam ülve tölteni és most már párna nélkül sem tudok ülni, mert úgy érzem fegyülnek az erek normális keringés...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Tegnap kezdődött egy fura fájdalom a lábamban a combom hátulján a hajlat fölötti rész inkább bal oldalán, megis van ott dagadva egy ér talán vagy nem tudom mi, lehet csak simán a lábam. Amikor ez létrejött akkor egy...
        Kedves Doktor nő/úr! Fiatal korom ellenére a vádlimon és a combomon nagyon sok az elpattant hajszálér. Esztétikailag nem a legszebb, de ami inkább jobban zavar az az, hogy a végtagjaim mindig jég hidegek. Van amikor el lilul/kékül a lábfejem...
        Tisztelt Doktornő! Decemberben szapora szívverés és lábdagadás panasszal mentem kardiológushoz.Készült EKG és szívultrahang is.Kaptam gyógyszereket amiket azóta is szedek,de a boka,-és lábdagadásom nem szűnik.Mind a kettő lábam és a...

      • Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés