Lehet-e visszérre műteni?

Tiszteletem! Visszérműtétem napjáig 50db, 40ml Clexane injekciót kapok, napi egyet a hasamba. Kérdésem az lenne, hogy műtét során nem-e fog ez nekem vérzékenységet okozni? Vádlim lilás színű, meleg.és duzzadt. Talán ezért kapom addig is ezt a sok injekciót? Köszönöm válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Boros Miklós válasza visszér témában

Tisztelt Kérdező!

A vérzékenységet okozó hatása és veszélye eltörpül a hasznossága mellett. A mélyvénás trombózis sokkal nagyobb gond lenne, mint a műtéti terület esetleges fokozott vérzékenysége. Emiatt ne aggódjon, ez a szakmai protokoll.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. február 19., 13:58; Megválaszolva: 2011. február 21., 21:31
Kérdések és válaszok: Visszérbetegség
vénák és hajszálerek védelme
Tisztelt Doktornő! Mindkét lábamon (comb és lábszár egyaránt) megjelentek apró hajszálér tágulatok, illetve kisebb értágulatok. 20-21 éves...
visszér, sport és fitoösztrogének
Tisztelt Szakértő Doktor! Azt szeretném megtudni, szedhetek e fitoösztrogén kapszulás készítményt (görögszéna, édeskömény, benedekfű...
hajszáleres láb
Kedves Doktor Úr/Nő! 19 éves lány vagyok. Mostanában észrevettem, hogy mindkét combom külső felén néhány vékony, pirosas-lilás színű, apró...
visszer fajdalma a kanikulatol
jo napot. a visszereim a labaimon a mostani kanikulaban nagyon fajnak. alig birok menni, olyan mintha ossze akarna csuklani a labam alattam nincs bennuk ero...
Lézeres visszérműtét után
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Kb. két hete volt egy lézeres visszérműtétem mindkét lábamon. 1 hétig fáslit hordtam és igyekszem most is...