• lábfej érdagadás

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktornő! Néhány napja nagyon sokat gyalogoltam szorosra fűzött maga s szárú cipőben. Már aznap éreztem, hogy nagyon fáj a lábfejem. Másnap reggelre az erek nagyon kidagadtak mindkét lábamon. Talán kicsit meg is "püffedt" a bal lábfejem. azóta is nagyon fáj, hiába vizes ruházom, vagy kenem be lioton géllel. Lehet az oka a hirtelen megemelkedett hőmérséklet? Vagy inkább valami más? A szedett gyógyszerek:Rabyprex és Lendin okozhatják az érdagadást? Válaszát Köszönöm: Zágoni Márta

        Dr. Csuth Ágnes válasza a visszér témában

        Kedves Márta! A vénás keringés zavara a legvalószínűbb, kenje Liotonnal, polcolja fel, vizes ruházza, ha nem javul, keresse fel a háziorvost! A szedett gyógyszerek nem valószínű, hogy okozzák a panaszt.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2012. március 02., 15:38; Megválaszolva: 2012. március 05., 15:26

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Tegnapi napon este a 11 óra munka ledolgozása után miután egész nap egyhelyben áltam csak minimális mozgások voltak amíg valamiért odébbmentem de álltam egész nap egyhelyben. Hazaértem és a bal belső bokámnál majdnem a...
        Tisztelt Doktor nő! Érdeklődni szeretnék, hogy kéthegyű szívbillentyű elégtelenség illetve prolapsus esetén lehet-e kompressziós harisnyát hordani felületes visszértágulat esetén? Mindkét lábamon térd alatt erek dülledtek ki, nehéz...
        Tanácsot szeretnék kérni. Ismerősöm 5 éve viszérrel műtött lábszára estére csúnyán bedagad és fáj is. Bokája fölött a lábszáron kb. 10 cm hosszan (kb 2 cm széles sávban) enyhe pír látszik a bőrén. Másik lábával nincs semmi...
        Kedves Doktor/Doktornő! 17 éves koromtól kezdve aranyérrel küszködök, legútóbb fél éve volt, elég sokáig, majdnem kerek 2 hónapig. Gyógyúlásomat a medencefenék tréningnek köszönhetem joformán, amit mai napig végzek napi 2-3 alkalommal...
        Édesanyám bal bokája fölött tenyérnyi pirosas barnás folt jelent meg a nyár közepén.természetesen orvosi vivzsgálatokon, ultrahang, vettünk részt, trombust nem találtak.kompressziós harisnyát visel, minden este kenem a lábát vadgesztenye...
        Tisztelt doktor úr / doktor nő! A Trental-t 22 éve szedem, (írta ki a doktor úr, kórházi kivizsgálás után) fülzúgás miatt. A Nebilet-et 14 éve szedem, szapora szívdobogás miatt, (100- 108/ min volt akkor). Magasságom 172 cm testsúlyom 68 kg....
        Tisztelt Doktornő A következőben szeretném kikérni a véleményét, tanácsát. Az elmúlt időszakban észrevettem, hogy megjelentek a seprűvénák mindkét bokám körül. Mintha mindig több lenne, ill. jobban láthatóvá válnának. Valamint, az...
        65 éves édesanyámat tavaly november végén operálták. Térdprotézisét kellett eltávolítani MRSA fertőzés miatt. Antibiotikumos (vankomicin, gentamicin) mozgó spacert ültettek be, valamint emelt dózisú ciprofloxacint kap (2x750 mg). 4 hétig...
        Kedves Doktornő. Kérem segítsen mert össze-vissza küldözgetnek és senki sem tud megnyugtató választ adni! Diagnózisom: CVI.Varicositas extr.Inf.I.u.és 2.5mg nebivololt szedek magas/110-120/pulzusomra amely készítmény a többi/Betaloc, Concor,...
        Tisztelt Doktornő/ Doktorúr! Mióta aranyér párnát használok munkahelyemen ( kb 2 hete) egyre inkább kevesebb időt tudtam ülve tölteni és most már párna nélkül sem tudok ülni, mert úgy érzem fegyülnek az erek normális keringés...