TURP műtét utáni tünetek

Tisztelt Doktor Úr! Egy hónappal ezelőtt húgycsőszűkület miatt TURP műtéten estem át, vagyis kitágították a beszűkült húgyvezetéket (ahol a húgycső és a húgyhólyag egymásba csatlakozik) és a prosztaták külső lebenyéből is leszedtek egy kicsit, hogy ne nyomják a húgyvezetéket vizeletürítéskor. (Ugyanis pont az volt a baj a műtét előtt, hogy nem tudtam pisilni.) Azóta szépen tudok pisilni és két hete a vérzés is elállt (tiszta a vizeletem) . A legutóbbi kontroll vizsgálaton az orvosom mindent rendben talált és azt mondta, hogy a műtét helyén lévő sebnek kell még teljesen begyógyulni és letisztulni. Lehet, hogy én aggódom túl a dolgot, de van néhány dolog, ami nyugtalanít engem. Ezzel kapcsolatban lenne néhány kérdésem Önhöz: 1. Időnként húzódik lent a prosztaták környékén és kellemetlen melegséget érzek. Az utóbbi napokban hullámokban tör rám ez a kellemetlen érzés. Mindegy, hogy ülök vagy állok vagy sétálok. Az lenne a kérdésem, hogy ez ilyenkor természetes dolog vagy begyulladt valami és vissza kell mennem az orvosomhoz? Ha természetes dologról van szó, akkor várhatóan mikor szünik meg ez a kellemetlen tünet? 2. A másik dolog, ami aggaszt engem, hogy a prosztatáimmal nem volt semmi gond, de mégis leszedtek belőlük egy kicsit, hogy jobban tudjak pisilni. Ez nem fog gondot okozni a későbbiekben a prosztatáimnak? (Daganatos megbetegedések stb.) Az orvosom azt mondta, hogy nem lesz semmi baj, de azért szeretném más orvosok véleményét is hallani. Előre is köszönöm válaszát és a segítségét! Tisztelettel: Imre

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Papos István válasza turp témában

1. Még előfordulhat ilyen tünet, de néhány hét múlva meg kell szűnnie. Amennyiben nem így lesz, kontrollra menjen vissza a doktorhoz.

2.Nem.

Tisztelettel:

dr. Papos István

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. május 21., 17:58; Megválaszolva: 2015. május 21., 19:44
Kérdések és válaszok: Urológiai megbetegedések
Heresorvadással Covid oltás
Tiszelt Doktornő! Múlt héten megkaptam a Covid-19 elleni oltás első adagját.Sputnik V vakcinával oltottak. Utána olvasgattam az oltásokról és...
Dudor herezacskón
Tisztelt Doktor Úr! Körülbelül egy éve jelentek meg a herezacskómon pattanáshoz hasonló pöttyök. Mára ebből már elég sok lett. Sárga...
Mitől lehet?
Üdvözlöm. Egy férfi betegről lenne szó. Akinek 2 hete barna lett a vizelete. Sok folyadék hatására kitisztul. De ha kb 2 óra hosszáig nem iszik...
Hímvessző, gyulladt nyirok ér?
20 éves vagyok, nehány napja kisebb fájdalomra lettem figyelmes a hímvessző tövénél jobb oldalon erekciókor. Egy vékony, kemény, bőrszínű, ér...
Gyakori vizelés
Tisztelt Doktor Úr! Évek óta küzdök gyakori vizelési ingerrel. Sokszor jártam már nőgyógyásznál aki sosem küldött még tovább urológushoz....