• Gyógysezrváltás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Dr. nő /úr!!! Én azzal a kérdéssel szeretnék önhöz fordulni, hogy jól döntött.-e pszichiater orvosom a gyógyszer váltásba?? Mivel 6 évig szedtem a Rivotril 0,5 gyógyszert és most átváltotta Frontin 0,5 gyógyszerre, mert az előzőt kivonták a forgalomból!!! Csak azt szeretném tudni , történhet-e valami hogy ilyen gyorsan át kell állnom erre a gyógyszerre???Félek ,ezért fordultam önökhöz, mert némely orvos nem mond igazat. Tapasztalat...sajos előre is köszönöm válaszukat..Katalin!

        Dr. Veress Dóra válasza a Rivotril, szorongásoldó témában

        Kedves Katalin! Én nem tudok róla, hogy kivonták volna a forgalomból, viszont elképzelhetőnek tartom, hogy az orvosa át akarta állítani a Xanax-ra, ami szintén szorongásoldó gyógyszer, csak gyorsabban bomlik le, és könnyebben elérhető, hogy egyenletes hatást fejtsen ki. 6 év után már egyébként is hozzászokhatott a szervezete a Rivotrilhoz, így ettől a másik szertől jobb hatás várható. Bármi volt is az indoka az orvosának, nem olyan nagy baj, hogy átállította Önt erre a gyógyszerre.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. június 22., 23:17; Megválaszolva: 2011. június 26., 23:40

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot kívánok egy 24 éves lány vagyok több problémám is volt az életem során kevéssel diagnosztizáltak mert nem kerültem orvoshoz De voltam anorexiás bulimiás több öngyilkossági kísérlet m is volt sokszor Bántottak fizikailag és...
        Rólam annyit kell tudni, hogy görnyedt tartású vagyok, halk hangú, sovány, szemem alatt lilás beeséssel. Eszem, úgy érzem, sok mindenhez meg lenne, de a lehetőségeket nagyon ki kell számolnom, hogy egymáshoz illeszkedjenek. Gyakran vagyok úgy,...
        Jó estét.. Minden nap rosszul vagyok. Félek hogy rám ez az érzés . Úgy érzem nem kapok levegőt ettől meg ijedek És elkezd gyorsan verni a szivem. A bal felemet gyengének érzem ilyenkor ki száradok nagyon volt hogy mentő vitt el mert azt hittem...
        Kedves Doktornő! Nem a saját betegségemről szeretnék kérdezni, hanem a 28 éves fiamról, aki velünk él /Négyen vagyunk egy család két felnőtt fiú és a szülők/ A kérdés: a 28 éves fiam kisiskolás korától nagyon szorongós volt,...
        Tisztelt Doktornő/ doktor úr! Kb. 1 hónapja hasi panaszokkal és hangulat ingadozással fordultam orvoshoz, aki elküldött laborvizsgálatra. Vérkép jó, széklet negatív, viszont talátak + feherjét a vizeletemben ami elvileg a magas vérnyomás...
        Üdvözlöm! Nem tudom mi lehet a bajom egyre több minden szerintem. sokáig kezeltek skizofréniával, aztán szóban áttértek a depresszió lehetőségre is, viszont közbe gyógyszereket kaptam ami után vért vettek, egyre rosszabb volt a vérképem,...
        Kedves Doktornő! Azzal a problémával fordulok Önhoz,hogy párommal kisbabát szeretnénk meg talán ebben az évben. Viszont én már 4 éve Frontint szedek,0,5mg 2-3x egy nap szorongásom miatt. Nagyon félek beteg lenne a baba a gyógyszerek miatt de...
        Tisztelt Doktor ur/Doktorno! A kovetkezo dolgoban szeretnek segitseget kerni.Egy 57 eves noi ismerosomnek szeretnek segiteni akinek napi szinten fajdalmai vannak a tarkojaban hatul erez fajdalmat a labai nagyon gyengek es folyamatosan zug a fule es...
        Kedves Doktornő! Tialera nevű gyógyszert szedek egy hónapja pánikbetegségre Elején frontint is szedtem 0,25mg, de azt már elhagytam, 1-2 hete teljesen jól voltam Most a napokban viszont a megőrüléstől rettegek egész nap, nagyon rossz ez az...
        Üdvözletem! Pánikbetegként 10 mg-s Cipralexet szedek napi 2x1-t. Azt szeretném megkérdezni, hogy a Bioxan nevű táplálékkiegészítőt és a Cipralexet alkalmazhatom-e egyszerre? Üdvözlettel Zoltán!