Koleszterin és mellékhatások

Sajnos a koleszterin szintem 8-as, amit semmilyen alternatív gyógymóddal nem tudok lejjebb szorítani. A gyógyszeres kezelést abba kellett hagynom, mert borzasztó mellékhatásként az izmaim elviselhetetlenül görcsöltek illetve folyamatos szorító érzsem volt. A "CK" ereményem 2000-re megugrott, így abba kellett hagynom a gyógyszerszedést, amit már több félét próbáltam. Már a legenyhébb is hatással van az izom fájdalomra, amit legutóbb felírt a szakorvos és a háziorvosom azonnal letiltotta. Jelenleg semmi gyógyszert nem szedek. Hiába eszem a fokhagymát, a szezámmagot, iszom a lenmag olajat az almaecetet semmit nem használ. A táblálkozásom a normáleletformának megfelel, súlyfeleslegem nincs, renszeresen kerékpározok, tornászok. Kérem adjon tanácsot hogy mit tegyek. Köszönettel: Báthoryné

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza koleszterin témában

Kedves Asszonyom!

Próbáljon meg növényi szterineket tartalmazó étrendkiegészítőt szedni, ez gátolja a koleszterin felszívódását. A pajzsmirigy funkciót ellenőrizni kell. Statinok helyett egyéb típusú szerek adása meggondolandó, kérdezze erről háziorvosát.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2012. április 26., 13:34; Megválaszolva: 2012. április 27., 14:04
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Kardiologia ultrahang
Jò estét kívánok! A mai napon voltam kardiologiai szakrendelèsen, mert Covid fertőzés után (2020 november) még mindig nagyon fáradékony vagyok, a...
Pulzus érték
Szép napot! Arról szeretnék érdeklődni, hogy én voltam egy hónapja kivizsgáláson szív ultrahang és egk formályában terheléses EKG nemvolt...
Szívprobléma
Tisztelt Doktornő! Kb. 3 éve rosszul lettem a munkahelyemen. Magas vérnyomás, elvileg rossz EKG. Bétablokkolót kaptam az üzemorvostól, és metoprolol...
Mitől ver a szívem erősen
Tisztelt Doktornő! Kb 2 hónapja kezdődött az egész, amikor az éjszaka kellős közepén erős szívdobogásra, légszomjra, hidegrázásra...
Fertőzés eredetű szívpanaszok...
Tisztelt doktornő! Elmennék önhöz a magánklinikára vizsgálatra, de nem szeretnék már fölösleges költségeket a sok kudarc miatt, emiatt szeretném...