Szívem......

Kedves Dr. Bene Orsolya! Anyukám 2011.dec 11.én infarktust kapott, és katéterezték. Most jan. 25.én is volt egy katéterezése.Volt vérvételen, (jan.23-án)és a Se húgysavszínt 479, 6 umol/l volt. A háziorvos! írt fel neki Miluritot.Fél szedni mivel Lehetséges mellékhatás:érgyulladás és szöveti károsodás stb. Fokozott elővigy. alkalmazható:magas vérnyomás, szívelégtelenség.Szó' neki szívritm. zavara is van, és pajzsmirigye.Csökkenthető ez a szint étkezéssel, vagy van más gyógyszer is? Ezt gondolon(milurit) ne szedje...... Mostani gyógyszerei.... Aspirin protect, Cordarone, furon, inspra, kaldyum, kardrogrel, metothyrin, nebilet, xeter.Ja és vízhajtót is szed, ami a miluritnál szintén gond.Köszönöm válaszát! Angel

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bene Orsolya válasza a húgysav témában

Kedves kérdező! Az édesanyja nyugodtan szedheti a Miluritot. A magas húgysavszint hajlamosítHAT köszvényre, vesekövességre, ezért célszerű csökkenteni, de magasabb értéket okozhat a vízhajtó szedése is. Esetleg megpróbálható purinszegény diéta (vörös húsok, belsőségek, hüvelyesek, csokoládéfélék kerülése), és pár hét múlva húgysav-kontroll, ha akkor is magas, jöhet a Milurit, a fenti gyógyszerek és az érbetegség nem jelentik azt, hogy nem szabad szedni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. február 04., 22:46; Megválaszolva: 2012. február 06., 15:08
Kérdések és válaszok: Szív- és érrendszeri betegségek
Terheléses ekg
Maszkban kerékpáron végzett terheléses ekg reális eredményt adhat-e.
Szívkatéterezés
Anyukám cukorbeteg, 4-szer ad be inzulint.Hétfőn szívkatéterezésre kell mennünk, mert a szív koszorúerei beszűkültek,nagyon elmeszesedtek.AZT...
SZÍVELÉGTELENSÉG
Tisztelt Doktornő! Állapotom megítélésében szeretném segítségét kérni, rosszullét, elgyengülés után júliusban sürgősségi ellátás...
Szívdobogás
Üdvözlöm. Régóta van panaszom. Fekvő helyzetben sohasem éjjel szívdobogás érzésem van rövid ideig tart (néhány össze vissza ütés)de gyakran...
TANÁCS KÉRÉSE
Tisztelt Címzett! Arra kérném tisztelettel, hogy adjon útbaigazítást mi tévő legyek, hova tovább, mire gyanakszik, mit kéne még kivizsgáltatni...