Fájdalmas menstruáció

Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Az alábbi problémával fordulok Önhöz. A menstruációs panaszaim sajnos egyre fájdalmasabb. Ez a menstruáció első 2-3 napján jelentkezik. Az utolsó menstruációkor nemcsak nagyon erős fájdalommal, de hasméssel, hányással és erős fejfájással is járt. Már minden fajta gyógyszert szedtem (Apranax, nospa, stb.) . Segítségét kérném, hogy Ön mit javasolna milyen gyógyszer, homeopátia szedése lehetséges még? Egy éve megállapították, hogy nem lehet gyermekem (petevezeték elzáródás miatt) Ez lehet kiváltó ok a fájdalmas menstruációra? Kérem segítsen!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Boros Miklós válasza fájdalmas menses témában

Kedves Kérdező! Laparoszkópos vizsgálattal tisztázni kellene, hogy nem endometriózis okozza-e panaszait. Azt azért ilyen panaszoknál illett volna közölni, hogy milyen vizsgálattal diagnosztizálták a petevezeték elzáródását.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. február 22., 20:28; Megválaszolva: 2011. február 24., 17:49
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Elakadó vizelet
Tisztelt Doktor úr! 76 éves vagyok,2 gyerekszülésen túl / mindkettő 4.5 kg volt / Elakadó vizeletprobléma miatt fordultam orvoshoz. Az urológus...
Menstruácios zavarok
Tisztelt Doktor úr! 20 éves vagyok azt vettem észre 3-4honapja hogy 21 napos lett a ciklusom mi okozhatja? Februarban 18an jott meg Márciusban 15en most...
Gombás fertözés
Kedves Dr.úr. A napokban derült ki nállam hogy covid fertözött vagyok ezzel egyidejüleg jelentkezett nállam hüvelyi viszketés,égés. Kaptam rá...
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...