• Hormonpótlás

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Úr! Ez év július végén méheltávolítás és petevezetékek kivételére került sor./mellékelem a leleteket/. Sajnos a klimax iszonyatos erővel tört rám. Szinte folyamatos "hőhullámok"-folyik rajtam a víz, nem tudok aludni stb.Jeleztem orvosomnak a problémát, de Ő nem hormonpárti./Talitha sprayt javasolt/ Már kipróbáltam a patikákban kapható összes készítményt, de semmi nem segített.Elhúzódom az emberektől, hiszen állandóan csurom vizes a ruhám, így a hangulatom sem túl jó. Javasolna-e ebben az állapotban hormonpótlást? Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: Gyurics Judit

        Dr. Kiss György válasza a Hormonpótlás témában

        Tisztelt Hölgyem! Orvosának igaza van, mikor a hormonpótlást nagyon óvatosan kezeli. Mielőtt bármilyen kezelés megindulna, ajánlatosnak tartok egy endokrinológiai kivizsgálást, hiszen a pajzsmirigy, mellékvese müködés zavara is okozhat illetve sulyosbithatja a nőgyógyászati mütéttel járó panaszokat. Ha az endokrinológus mindent rendben talál, akkor-tekintettel a tünetek sulyosságára- indokolt a folyamatos nőgyógyászati hormonpótlás. üDVÖZLETTEL: Dr. Kiss.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2016. október 09., 19:55; Megválaszolva: 2016. október 10., 08:58

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó estét kívánok! Nemis tudom hol kezdjem igazából mert elég hosszú a történetem! Igazából a menstruációm elég rendszertelen már évek óta! 2017 októberében szültem, nem szoptattam, szülés után 2 hónappal mégis jött a...
        Tisztelt Doktor Úr! Bal oldali hasfájás, főleg ülés közben kínoz.Kérdesem az lenne, hogy okozhatja a fájdalmamat az alábbi lelet? Simplex functionalis cysta a jobb ováriumban és hegesedés gyanúja a jobb ovárium, az uterus és a szigmabél...
        Tisztelt Dr. ÚR /Dr. Nő! Észrevettem,hogy mostanában alig van menstruációm ,ha van is ilyen sötétbarnás színű ,nem az a tipikus vörös. Szedek fogamzásgátlót (Symicia),igaz nem táplálkozok valami egészségesen. Valami gond lehet? Kb fél...
        Tisztelt Doktor Úr! 37 éves vagyok,van egy 8 éves gyermekem.Fogamzásgátlót szedek,egy ideje a ciklus közepén mellfeszülést és fájdalmat érzékelek,keménnyé görcsössé válik.Ez több napig eltart,utána is érzékeny.De nem a menstruáció...
        Tisztelt doktorúr/doktornő! Szeretnék véleményt kérni a leletemről: Rendes nagy uterus anteflexioban. Méretei: 71x44 mm. A hátsófalban a corpus cervix határhoz közel egy 13x12 mm-es kerek képlet, mely az endometriumot bedomborítja....
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! 32 éves nő vagyok, aki sokszor és régóta küzdöttem hüvelygombával. Most úgy tűnik, hogy egy megfelelő kezelés és hozzá 2-3 hónapja egészségesebb étrend és mozgás (ezeket saját céllal, nem orvosi...
        Jónapot 4. Napja késik a menzeszem. Terhes nem lehetek mert védekeztünk és nem ment el bennem.Kozbe ezalatt a 4 nap alatt éreztem menzesz alatti tüneteket görcsöket meg mintha megjött volna de nem Mi lehet a gond.?
        Tisztelt Doktor Ur! Korabbi valaszat koszonom, sajnos a leletet nem tudom mashogyan csatolni, igy elkuldom ujra a kerdest, a lelet megfelelo reszevel kiegeszitve. Verzeshez kapcsolodo panaszok miatt kerestem fel nogyogyaszt . A panaszok eros, nagyon darabos...
        Üdvözlöm Doktor Úr! Röviden leírom az előzményeket.: 25 éves, fiatal nő vagyok, férjezett. Házasságom jó, de egyéb problémák, pl. anyagi, ill. családi gondok miatt mindketten stresszesebb életet élünk. Szoktak néha migrénjeim is...
        Álltalában 36 napos ciklusaim vannak, de előfordult már hogy 28 napos volt. Fogamzásgátlót kb. 8 évig szedtem, de már 8 honapja nem szedem. Ovulációs teszt használatával kiderült hogy 12. Napon van az ovulációm. A 29. Napon mivel nem...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
        A tüdő vitaminja
        A folyamatos, tudatos vitaminpótlással sokat tehetünk egészségünkért.
        Füstmentes jövő?
        Az ártalomcsökkentés a társadalom, és így végső soron mindannyiunk érdeke. (x)
        Új - Távkonzultáció
        Válasszon szakterületet, foglaljon percek alatt az otthonából, kényelmesen!