Ladybon szedése

Tisztelt Doktor úr! 2014.februárjától nem menstruálok.és 2014 novemberében norcolutot írt fel orvosom, amit beszedtem és ennek hatására megjött a vérzésem decemberben, januárban, márciusban és áprilisban..Eközben több vizsgálat is igazolta, hogy korai klimaxom van. Mai napon (2015.júl.7.én) ladybon-t írt fel orvosom, a hormonpótlás végett. A gyógyszer betegtájékoztatója azt írja ne szedje a beteg addig a ladybont, ha nem telt el 12 hónap az utolsó természetes menstruáció óta.. Mit tegyek Ön szerint? Válaszát előre köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Törő Bálint válasza hormonpótlás témában

Tisztelt Kérdező!

Én a tájékoztatónak adok igazat. Várja ki a 12 hónapot!

Üdvözlettel:

Dr. Törő

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. július 07., 17:07; Megválaszolva: 2015. július 08., 10:48
Kérdések és válaszok: Menopauza
Hormondependencia
Kedves Doktor úr! 62 éves hölgy vagyok és Triaklin hormonpótló tablettákat szedek már legalább 12 éve, DE a tablettákat elfeleztem és kb. 5...
Fejfájás - hormonpótlás: mit...
Tisztelt doktornő/úr! 51 éves vagyok, kb. 4-5 éve rendszertelenné vált a menstruációm, évente egy ciklus ki is marad. Azóta több klimaxos tünet...
Torok bántalom
Tisztelt Doktor úr! Abban kérem a véleményét, hogy az utóbbi hónapokban naponta több alkalommal elönt a forróság, úgy mintha változókori...
novofem + tegretol cr
érdeklődnék, hogy novofemet szedtem már 4 éve és most tegretolt KELL szednem ami hatástalanitotta a novofem hormon hatását/össze-vissza jön meg! /...
Menopauza és a hormonok szedése?
Tisztelt doktor úr, nő. 45 éves vagyok, másfél éve elmaradt a menstruációm. A klimax tünetekből csak a hőhullámok mutatkoznak, azok is ritkán, kb....