fogamzásgátló után

Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Több, mint 10 évig szedtem fogamzásgátló tablettát, 2011. augusztusában abba hagytam a szedését, de a menstruációm nem jött meg csak nőgyógyász által felírt norcolut tabletta hatására, háromszor: így jött meg novemberben, januárban és márciusban. A hormonvizsgálat (vérvétel) szerint minden rendben volt, "csak" az LH és FSH aránya nem volt megfelelő. Hőmérőztem, nem volt ovulációm. Az orvosom felírt clostilbegyt-et, kétszer: először nem, másodszor már volt peteérésem. Az orvosom minden alkalommal csinált vagy hasi vagy hüvelyi ultrahangot. Nem volt semmilyen elváltozásom. Áprilisban a méhnyálkahártyám 14 mm-es volt, de se terhes nem voltam, se nem jött meg. Itthon el kezdtem gyógyteákat inni, 14 napig napi 3x cickafark teát - lett peteérésem, 14 napig napi 2x palástfű teát - meg jött a menstruációm. Ez június 21-én volt és azóta hol gyengébben, hol picit erősebben menstruálok. A palástfű tea után 10 napig nem ittam gyógyteát. Aztán újra el kezdtem inni a cickafark teát, majd 14 nap után folytatom a palástfűvel. A kérdésem az lenne, hogy a fogamzásgátló tablettától lehet hogy ilyen hosszan menstruálok? Nem szeretnék gyógyszereket szedni, ezért iszom a teákat.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza vérzészavar témában

Esete tipikus, úgy hívják: post pill amenorrhoae (tablettaszedést követő vérzéshiány) . Oka, hogy a peteérés nem "ugrott" be a fogamzásgátló abbahagyása után. Erre a Norcolut nem megoldás. A ciklus a peteérés hiányát jelzi. Természetesen a vizsgálat elkerülhetetlen. Peteérés elősegítő kezelést javasolnék. Ha a ciklusa korábban szabályos volt, akkor általában ez meg is oldja a kérdést.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. július 11., 12:01; Megválaszolva: 2012. július 12., 20:50
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...