Megvonásos vagy menstruációs vérzés

Kedves Doktor úr! Először szedek fogamzásgátlót most az 1 hetes szünetben vagyok. Azonban pénteken vettem be az utolsó tablettát ma van a 4.napja, hogy nem szedem a gyógyszert és vérzem és fájj a hasam alja, pedig a menszeszem csak szombaton jönne meg. Ez átöréses vagy menstruációs vérzés? Múlt hónapba is ugyan ez volt. 1 héttel a menstruáció előtt kezdtem el vérezni elég erősen, utána amikor hivatalosan kellett volna megjönnie nem volt semmi. Az befolyásolhat bármit is,hogy nem egy időben szedtem a gyógyszert ilyen 2-3 órás késésre gondolok? Köszönöm a válaszát! Üdvözlettel: Dóri

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csősz György válasza vérzészavar témában

Tisztelt Kérdező! Keresse fel orvosát, vizsgálat szükséges.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2019. március 12., 10:00; Megválaszolva: 2019. március 17., 19:27
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Kedves Doktor úr, Mtfhr homozigóta génmutációm van, így a fogamzásgátló tabletta szedése nem javasolt. Egy ismerősöm ajánlotta a Nuvaring...
Fogamzásgátló tabletta csere
Tisztelt Doktor Úr! Lassan 2 éve szedem a Ditinell 0,060mg/0,015 mg fogamzásgátló tablettát. Az elmúlt 3-4 hónapig a 4 db placebo tabletta közül a...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. Évek óta szedek Symicia fogamzásgátlót, mindig este 7kor szoktam beszélni, de most a 7 napos szunet utan elfelejtettem bevenni és csak a...
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Mi a teendő?
Üdvözlöm Doktor Úr! Az a helyzet, hogy 1,5 éve szedem a velgyn nevű fog.gátlót, eleinte a menstruációs görcseimre lett kiirat a, de most először...