Mi lehet a baj?

Tisztelt Doktor úr! olyan gondom lenne, hogy egy már 5 hónapja keztem el szedni egy új fogamzásgátlót, mèghozzá velgyn tablettát. Eleve nem a megszokott időben hètfői napokon jött meg tőle, hanem mindig 2-3 nap kèsèssel, de mindig rendesen volt verzesem. Múlthèten pl csütörtökön jött meg de csak nagyon kevès rózsaszínes barnás folyás szerü. Másnap szintèn ugyan ez ès szuntèn kevès, majd estère teljesen elmúlt. Szombaton hányimgerem volt nèha ès fájt a hasam enyhèn.. majd dèlután már volt vèrzès de szintèn nagyon kevès. Vasárnap szinte már csak nèha hasfájas de azon kívül semmi. Válaszát előre is köszönöm

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kiss György válasza vérzészavar témában

Tisztelt Hölgyem !

A fogamzásgátló tabletták rendszeres szedésével a vérben létrehozott mesterséges hormonszint leállitja a petefészkekben a petesejt termelődést-nincs mi megtermékenyüljön, igy nem jöhet létre a nemkivánatos terhesség és ez a cél.

Ugyanakkor a tablettaszedés miatt a méh nyálkahártya szöveti szerkezete is átalakul és a menstruáció jellege is megváltozik és emiatt köztivérzések léphetnek fel

Tanácsom az, hogy a tablettát rendszeresen, minden nap nagyjából ugyanabban az időben vegye be és önkényesen ne hagyja abba, előtte konzultáljon kezelőorvosával ,de a hasi fájdalmak miatt hüvelyi ultrahang végzése is mérlegelendő.

Üdvözlettel: dr.Kiss.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2019. február 27., 11:09; Megválaszolva: 2019. március 08., 21:15
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Gyógyszer adagolás
Jó napot kívánok! Szeretném megkérdezni hogy a Progesterone Exeltis gyógyszert a menstruáció első napjától, vagy a végétől számított 12 nap...
vérzészavar, hormon
Tisztel Doktor Úr/Nő! Szeptember folyamán együttlét után minimális vérzést tapasztaltam. Orvoshoz mentem, rákszűrés: P2, méh rendben, három...
Mi lehet a baj?
Ma van a 61. napja. Hogy nem jött meg a menstruációm, ráadásul semmi jele sincs, hogy megfog jönni. Ma csináltam egy tesztet (mert nővérem annyira be...
Miért van ez, ha negatív minden...
Kedves Doktor nő/úr! Nekem egy olyan panaszom lenne, hogy október 11.-én együtt voltunk a barátommal, védekeztünk is, viszont az aktus végén...
Ovuláció után egy héttel...
Tisztelt Doktor Úr! December 14-én ultrahangon megállapították, hogy 23 mm-es érett tüszőm van, a mai nap folyamán (december 21) azonban erős...