Barnafolyás

Tisztelt doktorúr/nő! Egész életemben volt színtelen és szagtalan hüvelyfolyásom volt. 4 hónapja elkezdtem fogamzásgátló tablettát szedni. A Lindynette 20nál nagyon erős lett és vérézésbe váltott át. Most jelenleg Volinát szedek 1 hete és a vérzés elmúlt, de a folyásom megmaradt és világos barna színű lett. Soha nem volt még hüvelygombám. A kérdésem az hogy ez kóros-e vagy igaz, hogy a fogamzásgátló megváltoztatja a hüvely pH értékét és attól barna színű vagy esetleg ez vérzéses zavar? Előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza hüvelyi folyás témában

A fogamzásgátló tabletta szedése mellett kezdeti néhány hónapban /3-6hó/ lehet vérezgetés, barnás folyás.Ezt el kell különíteni a gyulladástól, akkor gyógyszeres kezelés szükséges.

A két készítmény hatóanyaga ugyanaz.

Nőgyógyászati vizsgálat tanácsos.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. április 18., 23:51; Megválaszolva: 2012. április 19., 20:34
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Alacsony SHBG - teherbeesés
Tisztelt Doktor úr! 39 éves nő vagyok, nem voltam még várandós és párommal babát tervezünk. Ciklusaim nagyjából 25-26 naposak. BMI- indexem a...
Nőgyógyászati probléma
Tisztelt dr úr! Nekem jelenleg lenne egy problémám, csinaltattam Mr vizsgálatot, ahol ki mutattak hogy több kanyargós 5mm×7mm erek rajzolodnak a méh...
Szűrővizsgálat eredménye
Tisztelt Doktor Úr! Citologia eredményem kapcsán szeretném kérni a véleményét. Most tudtam meg, hogy állapotos vagyok és ezzel egy időben...
Terhesség és Citologia HSIL, HPV 45
Tisztelt Doktor Úr! Jelenleg 6 hetes terhes vagyok, és a citologia szűrés eredményem a következő lett: HSIL, HPV 45. Minden évben rendszeresen járok...
Nem règ irtam
Jó napot nemrég írtam meg is kaptam rá választ december 12.26 Kezdődött a mestruáció 12.31 tartot Január 28 -án csináltam egy Clearblue tesztet...