mit tegyek?

Tisztelt Doktornő/ÚR! A problémám az lenne, hogy 4 hónapja bal oldali hasi fájdalmaim jelentkeztek vizelési ingerrel, és időnként vizelés utáni fájdalommal. A menszesz jelentkezésekor sokkal erőteljesebb bal oldali fájdalom.urologusnál voltam. VOltam laborba, hasi ultrahangon, CT Tumormárkereket vettek CA125 40.08 És 2 17mm es Cysta jobb oldalt.Nőgyógyászatra küldtek mondván ez abból adódó poroblémák. A vizsgálat nem igazolt semmit (a hasam nyomésra nem fáj sőt jobb ha nyomom) Laparoscopiát végeztek. Jobb oldalon rupturálodott cysta ligamentum latum hátsó lemezéhez odasülve. Mk. petefészek csaknem kp nagyságu heges.. Azt tanácsolták ha nem mulik el a fájdalom ki kellene venni mindent. Beszéltek az endometriózisról is.Nem tudom ez lenne e a megoldás figyelembe véve a koromat is.Nem szedek fogamzásgátlot, és semilyen látható folylsásom nincs.De még most is érzek enyhegő féjdalmat a hüvelyből.Kérdésem az lenne valoban a mütét lenne a megoldás, vagy milyen vizsgálatot kérjek még, amivel pontosíthatnám a fájdalom okát.Székelési problémáim nincsennek, igaz azt mondták gázosak voltak a belei.Tartok attól ha a mütét után is megmarad a fájdalom akkor már nem lehet visszacsinálni.Vagy valoban nőgyógyászati jellegű a gond.Köszönöm válaszát Anikó

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza nőgyógyászati probléma témában

Bizonyosan szövettani eredmény lesz a műtét után, ezt meg kellene várni. A CA-125 érték magas értéket mutatott.

Panasza miatt a gyulladás kizárása miatt forduljon szakorvoshoz, mert a leírtak ezt a lehetőséget felvetik, gyógyszeres kezelésre lehet

szükség.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. december 25., 13:55; Megválaszolva: 2011. december 27., 18:09
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nemi vírus?
Jelenlegi partnerem arra panaszkodik hogy a menstruáció közben és után kellemetlen illata van ami eddig nem volt. Meg van róla győződve hogy valami...
babavárás
Tisztelt Dr.! Masfél éve várunk a babánkra és semmi! 5évig szedtem a triregor fogamzásgátlot, de kb 4évben volt hogy a gyogyszer szedes ellenere egy...
Miert jelenik meg fajo, egeto erzes?
Azt szeretnem kerdezni, hogy miert jelenik meg egeto, fajo erzes szeretkezes kozben, meg utana? Mar hosszu ideje van az, hogy szeretkezes kozben a...
Mastodynon cseppek
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Két nappal ezelőtt a nőgyógyászom Mastodynon cseppeket írt fel, mivel a Laurina fogamzásgátló szedése mellett is...
trichomonas
Kedves Dr.nő! 2010.04.16.-án kértem Öntől segítséget trichomonas panaszra. Akkor Tinidazol gyógyszert javasolta. Most ismét elkaptam a...