ŐSSEJT ÁTÜLTETÉS UTÁN MABTHERÁT SZERETNÉNEK ADNI

4 ÉVE KEZDŐDÖTT NÁLAM A NON-HODGKIN LYMPHOMA, AMIBŐL KIGYÓGYULTAM, DE TAVALY SAJNOS VISSZAJÖTT EZ A BETEGSÉG AZ AGYAMBA.EMIATT SAJÁT ŐSSEJT ÁTÜLTETÉST JAVASOLTAK AMI EZ ÉV MÁRCIUS KÖZEPÉN MEGTÖRTÉNT! HÁL ISTENNEK MINDEN RENDBEN VAN, DE AZ ORVOSOM AZT MONDTA, HOGY 2 HAVONTA 1 ÉVEN KERESZTÜL MABTHERÁT KELL KAPNOM.ÉN ETTŐL A SZERTŐL AMIKOR CSAK EZT KAPTAM AKKOR IS NAGYON ROSSZUL VOLTAM, SZÉDÜLTEM, HÁNYTAM, ÉS NEM ÉRTEM, HOGY HA NINCS RÁKOS SEJTEM AKKOR MIÉRT AKARJÁK NEKEM EZT A SZERT ADNI, HOGY AZ ÉP SEJTJEIMET SZÉTROMBOLJA?!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Nagykálnai Tamás válasza limfóma témában

Nem hinném, hogy az orvosok szeretnének magából beteget csinálni.

Inkább azt szeretnék, hogy ne jöjjön vissza újra ez a fránya Non-Hodgkin lymphoma.

A Mabtherától voltak komoly mellékhatásai? Aligha hiszem. Más lehetett az.

Meg kell indítani a kezelést, és ha újra erős mellékhatások jelentkeznének, akkor az orvosával le kell ülni egy percre megbeszélni, hogy mennyi a Mabtherától várható előny, és mennyi a hátrány - és ezeknek mi az egyensúlya. Ettől függően folytatni, vagy abbahagyni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. július 02., 17:26; Megválaszolva: 2012. július 05., 13:17
Kérdések és válaszok: Vérképzőszervi daganatok (leukémia, limfóma)
lymphoma betegség?
Tisztelt Doktor Nő/ Úr! 52 éves férfi vagyok, és sajnos nagyon meg vagyok ijedve, ugyanis pajzsmirigy problémáim kiegészültek nyirokcsomó...
Végbélkörnyéki fájdalom és láz
Érdeklődni szeretnék, hogy mire utalhat végbél körüli fájdalmam, ami vizelet és székletürítéskor fokozódik.5 napja jelentkezett és lázam is...
Bizonytalanság
Űdvözlöm: a barátnöm nevében szeretnék kérdezni, rengeteg vizsgálaton van tul, melyek alapján Non-Hodgkin B-nagysejtes diffuz limphomája van. Most...
Limfóma gyanús nyirokcsomók
Több mint egy hónapja 2 nyirokcsomót észlelek a nyakamon. Nos nem tudom mi lehet a kiváltó oka. Az allergia? esetleg valami más áll a háttérben? ...
Perifériás vér
Tisztelt Váróczy doktor Úr! Én már kb 1 hónapja irtam Önnek Cutan sejtes T lymphomám volt 5 éve. Most is leirom a 2010 dec-i perifériás vér...