Mit tegyek?

Tisztelt Doktorúr/Doktornő! Egy olyan problémám adódott, hogy a fogamzásgátló tablettám 3. hetét visszafele, fordított sorrendbe kezdtem el beszedni. Attól félek hogy az előző hetekben is így tettem. A heteket helyes sorrendben szedtem, csak a napokat visszafele. Már csak 2 db tablettám van a 3. hétből (csak ugye a keddi és a hétfői) . Mit tegyek? Mi fog velem történni? A párommal intenzív szexuális életet éltem ezekben a napokban is. Teherbe eshetek? Használjunk kiegészítő védekezést? Válaszát előre is nagyon köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csősz György válasza OAC témában

Egyenlőre semmit. A következő ciklusban jobban figyeljen.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. szeptember 19., 08:36; Megválaszolva: 2020. szeptember 21., 18:28
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015február óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersárga szinü tablettát nem az elejétöl kezdtem el inni...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót, pár hónapja abbahagytam, de most lett egy kapcsolatom és újra szeretném szedni megint. Pont...
Köztes vérzés
Jónapot! Lenne egy kérdesem. Lyndinette fogamzásgátlót szedek 2 éve. Az e-havi csomag első hét végén vagy a második hét kezdetekor elfelejtettem...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Cím! 1 éve szedek (estelle) fogamzásgátlót és mostanában úgy érzem mintha lüktetne a hasam csináltam pár tesztet mind negatív lett...