• fogamzás gátló melletti fogyókúra

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktornő! 29 éves vagyok. Nemrég kezdtem el fogamzás gátló tablettát szedni. Jelenleg mondhatni túlsúlyos vagyok (158 cm és 91 kg) Már így túlsúllyal kezdtem el viszont szeretnék mindenféle képpen leadni a súlyomból amit rendszeres tornával és megfelelő étkezéssel szeretnék elérni. Jelenleg elég egészségtelenül táplálkozom, sok szénhidrátot, cukrot és húst fogyasztok. Az után érdeklődnék, hogy a helyes étrendre való átváltás (zöldség, gyümölcs, hús) és a rendszeres torna nem a fogamzásgátló mellett nem-e zavarhatja meg a hormonháztartásom. Vagyis konkrétan inkább az érdekelne nem-e gyengítené a fogamzásgátló hatását? Mert ugye túlsúlyosként kaptam és kezdtem el szedni a fogamzásgátlót és aggódom nehogy az életmódváltás gyengítse a gyógyszer hatását. Válaszát előre is köszönöm:Tímea

        Dr. Farkas Ágnes válasza a testsúly csökkentés, fogamzásgátlás témában

        Kedves Timea! A fogyás sem, az egészséges táplálkozás sem, és a testmozgás sem fogja befolyásolni a fogamzásgátló hatását, emiatt nem kell aggódnia, sőt. Bátran vágjon bele az életmódváltásba, nagyon sok sikert kívánok Önnek, és nagyon sok kitartást! Üdv.: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2018. október 03., 19:48; Megválaszolva: 2018. október 10., 22:39

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Cím! 1 éve szedek (estelle) fogamzásgátlót és mostanában úgy érzem mintha lüktetne a hasam csináltam pár tesztet mind negatív lett emellett mennyi az esélye a terhességnek?
        Jó napot doktor úr! Olyan történt velem hogy baratommal együtt voltunk és kiszakadt a gumi és amikor kihúzta akkor vettük észre, viszont egy nagyon pici mehetett belém. Viszont 3 nap múlva kellene meg jönnie a havi vérzésemnek. Az lenne a...
        Tisztelt Dr.Úr.Múlthéten csütörtökön vettem be esemény utáni tablettát,semmi bajom nem volt egészen keddig,aznap elkezdett barna vér folyni majd azóta élénk piros és eddig nem múlt el,ma csütörtök.Ez normális? Raadasul a rákszűrésem...
        Üdvözlöm! 6 éve szedek rendszeresen fogamzásgátlòt,lindynette-t. Hetfőn este vettem volna be az aznapit amikor eszrevettem hogy nem vettem be a vasarnapit. Igy hat haladtam tovabb az aznapi adaggal, bevettem hetfoit, keddit es szerda reggel barnás...
        Üdvözlöm, nekem olyan problémám lenne hogy elkezdtem szedni újra a Corenelle nevű fogamzásgátló tablettát. Márciusban szültem és most kezdtem újra szedni a tablettát. Menszesz első napján kezdtem el és a 7. Napnál tartok de még mindig...
        Kedves Doktor Úr! Kb 2 éve szedem a Noriel nevű fogamzásgátló tablettát. Az utolsó héten az utolsó 2 tablettát véletlenül egy napon vettem be, így a tabletta szedését csütörtökön fejeztem be, péntek helyett. Sajnos a tabletta bevétele...
        Kedves Ágnes! Gracial tablettát szedek, gond nélkül, nagy megelégedéssel hosszú évek óta, a háziorvosom állítja ki a receptet. Néhány hete azonban nem tudom beszerezni a szükséges adagot, mivel a patikusok szerint jelenleg nem érkezik a...
        Tisztelt Doktor Úr! Hormonmentes fogamzásgátlásra szeretnék váltani, az általam talált két opció kapcsán lennének kérdéseim: - A pesszárium helyi hormonmentes krémmel / kúppal együtt használva mennyire nyújt biztos védelmet? A...
        Tisztelt Doktor Úr! 1 hónapja szedem a Mistral nevű fogamzásgátló készítményt. Házi orvosom Condrosulf 800 mg-os tablettát írt fel térd ízületi problémák miatt. Két kérdésem lenne: 1.: Csökkenti-e ez a Mistral hatását? (Béres C-, és...
        Március 22.én kihánytam a fogamzásgátlót 3óra telt el közben azóta már rendesen menstruáltam, lehet belőle baj?