fogamzágátló problémák

Tisztelt Doktor/Doktornő, az a gondom, hogy 2 hónappal ezelött kezdtem el fogamzásgátló tablettát szedni (lamnát) és az első levél végén orvosi tanácsra 1, 5 tablettát szedtem naponta. Így 21 nap helyett 19 nap alatt fejeztem be a levelet és utána 7 nap szünetet tartottam. Utána rendben megjött a menstruációm. Ezek után elkezdtem a második levél szedését, amit rendben be is szedtem teljesen. Az a kérdésem, hogy módosítja-e a második levél fogamzásgátló hatását az első hónap végén lévő hiba, vagy nem? Éltünk szexuális életet a párommal a második hónapban, de mivel az első levélből 19 tablettát beszedtem, és a továbbiakban mindent úgy csináltam ahogy kell, a védelem azt gondoltam megmarad, mivel a második levél(ha az a hiba miatt elsőnek is számít) már első naptól fogva hat. Védett vagyok, vagy nem?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Törő Bálint válasza a fogamzásgátlás témában

Tisztelt Kérdező! Szerintem nem követett el hibát és védett maradt. Üdvözlettel: Dr. Törő

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. április 02., 18:21; Megválaszolva: 2014. április 05., 16:14
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...