Gyógyszer mellékhatás? Baba?

Jó napot kívánok! Olyan kérdéssel fordulok önhöz,hogy a férjemmel voltunk együtt április 19 én és 21 én. Ez egy csütörtöki nap volt. Következő hétfőn rendesen megjött a menstruációm. Ekkor elkezdtem szedni a Dianielle fogamzásgátlót. Most a 7 napos szünetben csak barnás folyásom van. Védekeztünk óvszerrel végig. Ma azaz május 21 reggel a tesztem negatív. A gyógyszerrel ennyire kevés vagy van esély a babára? Köszönöm szépen a választ

Dr. Farkas Ágnes válasza fogamzásgátlás témában

Kedves Hölgyem!

A fogamzásgátló mellett sokmindenkinek csak minimális vérzése van, sőt, az is normális, ha egyáltalán nincs. Emiatt nem kell aggódni, ha a védekezés, vagy a védettség megfelelő. Ha felmerül, hogy már a fogamzásgátló szedése előtt terhes lett, akkor viszont 2 hét múlva ismételje meg a terhességi tesztet a biztonság kedvéért.

Üdv. : Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2022. május 21., 18:16; Megválaszolva: 2022. május 26., 21:27

Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek

Vérzés menstruáció után és két...
Tisztelt Doktor Úr / Doktornő! Egy olyan problémával fordulnék magukhoz, hogy a páromnak körülbelül fél éve júniusban felraktak egy IUB...
Nem hat a gyógyszer?
Tisztelt Doktornő! Az éves nőgyógyászati vizsgálaton kapott leletemen az áll, hogy endomrtrium 6.5 cm. Dienille fogamzásgátlót szedek. Ez azt...
Belaráról Dienillere
Tisztelt Doktror Úr! Fél éve, nőgyógyászommal való konzultáció után ő azt javasolta, hogy 6 hónapig szedjem a Belara, majd utána...
Fogamzásgatlás
Szép estét! 46 éves nő vagyok 21 évvel ezelőtt masodik gyermekvállalás miatt nőgyógyászom APC rezisztenciát nézetett eléggé sok seprűvéna volt...
Fogamzásgátlás
Kedves Dr. Kiss György! A kérdés egész régóta foglalkoztat és Önt ajánlották, abban bízva, hogy Ön egészen biztosan tudja a választ...