• Migrén gyógyszer kérdés

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt doktor úr/doktornő!

        15 éve szenvedek a migréntől, igazán soha nem találtam olyan gyógyszert, ami igazán hatásos lenne.Időközben elköltöztem és a dán háziorvosom egy tolfenam (tolfenamsyre) tartalmú gyógyszert írt fel, amiből csak egyet kell bevennem.Rossz szokásomhoz híven, utána szerettem volna nézni, de nem igazán találtam róla információt, pláne nem magyarul. Még nem használtam és szeretném a véleményét kikérni arról, hogy mennyire hatásos ez a fejfájás csillapítására, illetve milyen mellékhatásai lehetnek.

                                 Válaszát előre is köszönöm     K.N.

        WEBBeteg szakértő válasza a migrén témában

        Kedves Kérdező!

        A hatóanyag az acidum tolfenamicum egy nem steroid gyulladás csökkentő, mely Magyarosrzságon Migea rapid néven van forgalomban. A mellékhatásai ugyanazok lehetnek, mint ezen gyógyszercsoportba tartozó egyéb szereknek (pl. Diclac, Voltaren, Advil, Flector). Leggyakoribban a  hasmenés, hányinger, gyomortáji fájdalom, hányás. Előfordulhat allergiás bőrreakció pl. kiütések. 
        Ritkán lehet  fejfájás, szédülés, remegés, fáradtság, fokozottan jó közérzet.
        Átmeneti májfunkciós zavar, vérképzőszervi betegségek. A hatásossága egyéntől függő. Próbálja meg alkalmazni és elválik, hogy az Ön esetében milyen a fájdalomcsillapító hatás.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Bessenyei Mónika, neurológus
        Itt kérdezhet További orvosok

        Kérdés: 2010-02-20 12:51:57; Megválaszolva: 2010. február 20., 12:51

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot kívánok. 2020.04.17 én volt egy császármetszésem,gerinc érzéstelenítéssel. Nagyon vigyáztam,nagyon odafigyeltem arra h.műtét után annyit igyak amennyit csak lehet,nehogy fejfájás lépjen fel. Hál Istennek sikerült,a műtét...
        Tisztelt Dr Nő/Úr! Az utóbbi időben gyakran érzek erős görcs szerű fájdalmat a tarkóm bal alsó részén,a fájdalom heves erős de csak pár percig tart.
        Üdvözlöm, lassan 40 éves vagyok és kb 3-4 hónapja vettem észre hogy egyre többször fáj a fejem. Leginkább a szemgödörben érzem közvetlenül a szemöldök csont alatt és az az orrom teteje és a szemöldököm közötti üregben. Kb 3-4...
        Üdvözlöm Két hónapja fáj a fejem,de közben volt pár nap szünet. 33 éves vagyok és óvoda óta migrénes vagyok. Fájdalomcsillapító és pihenés mindig segített.Lüktető,hasogató migrénem szokott lenni,ami mozgásra,de pihenésre is...
        Kedves Doktornő! Tizenéves korom óta szenvedek a migrénes fejfájástól (aura nélküli). Minden tavasszal és ősszel jönnek elő, elég egyértelműen a fronthatások okozzák. A nyári és téli időszak viszonylag jó szokott lenni. Viszont...
        7 hete kezdődött a fejfájásom. Volt egy fulgyulladásom. Azi sandozt szedtem ra 6 napig.A gyogyszerkura letelt a fejfajas megmaradt. Majd jottek ujabb tunetek. Bal vallam fajt, neha belso remegesfelet ereztem. Nyugtalansag, alig alszok, neha megrandul az...
        Tisztelt Doktornő/úr! Eddig ritkán jelentkezett ez a helyzet, de most egyre sűrűbben érzem ezt a fajta fejfájást. Jelenleg nem mentem vele orvoshoz, hiszen a helyzetre való tekintettel, gondolom elküldenének. A fejem ahol a nyakamhoz...
        Tisztelt Doktor Úr! Napok óta fáj a fejem hátul jobb oldalon. Középtájt. Egyfajta nyomást érzek. A vérnyomásom magas, szedek rá gyógyszert, átlagosan 135/85. Nem szédülök, nincs hányingerem. Mi lehet a baj?
        Tisztelt Dr.Nő.Tüneteim kB. 4-5hete kezdtőtek, amikor is a nagy szél miatt megfázhatott a fejem sapka nélkűl. Azóta napi szinten nyillalást érzek a fejemen hol a halántékomon, hol a szememnél van hogy a tarkómnál. Nem elviselhetetlen, fájdalom...
        Három napja nem éreztem jól magam, fájt a fejem, fáztam. Vasárnap elmentem az orvoshoz mert belázasodtam. Írt fel gyógyszert, de aggaszt hogy a fejem szúr,lüktet keservesen fáj, akkor is ha köhögök és akkor is ha nem! Ez a betegségem miatt...