Anyatej apasztastol lehet a jobb mellbimbo erzekenysege neha szuro fajo erzese?

Kedves doktorur/no! Csutortokon hagytuk el a szoptatast, tej apasztasra felirt az endokrinologus orvos Dostinexet ket napig napi 2 tabletta beszedesevel aminek hatasara az anyatejt nem gyult ami keves volt kifejtem viszont ket napja nem erreztem h teli lett volna a mellem ezert nem fejtem tobbet ez ma elkezdet ez a szuro erzes lenni a mellbimbomba. Mitol lehet ez? Nagyon megijedtem felek h nehogy mellrak legyen vagy valami mas a mellem nem feszul nem faj csak a mellbimbom.Koszonom a valaszt.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Felszeghy Enikő válasza a tejapasztás témában

Kedves Kérdező! Nagy valószínűséggel nem mellrákja van, de ha a legkisebb gyanúja is felmerül, érdemes megmutatnia a nőgyógyászának és ő fizikális vizsgálattal meg tudja mondani, hogy van-e valamilyen gond a háttérben. Feltehetően az elapasztás okozza a panaszt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Felszeghy Enikő
Dr. Felszeghy Enikő gyermekgyógyász-endokrinológus-diabetológus
Kérdés: 2012. március 27., 14:14; Megválaszolva: 2012. március 28., 05:52
Kérdések és válaszok: Endokrin betegségek
pajzsmirigy, thyroxine mellékhatás
Kedves doktornő/úr! Egy éve diagnosztizáltak pajzsmirigy alulműködéssel. Kb 4 hónap (jan-ápr) 25 ug L-thyroxine szedése után 8-ról 4-re csökkent...
Pajzsmirigy
Tiszteletem! Segítséget szeretnék kérni pjzs.uh lelet értelmezésében. Pajzsmirigy jobb lebenye: 20x16x47 mm Bal lebeny: 14x12x42 mm Isthmus: 4 mm...
Tsh ingadozik
T. Doktornő! Évek óta 50 ug thyroxint szedek, s ezzel a tsh-m 2.5-5 között ingadozik évszaktól függően. Az alulműködés Hashimoto, az antiTpo mindig...
Inzulinrezisztencia
Üdvözlöm! Másfél éve amikor terhes voltam , csináltak nálam terheléses cukor vizsgálatot. Ott az első vérvétel értèke 5,7 lett majd a 120 perces...
Pajzsmirígy
Tisztelt Doktor Nő/Úr! Koleszterincsökkentés célból szertnék lecitint(szójaalapú) szedni,mivel gyógyszert nem szedek rá. Pajzsmirígy...