Diffúz májlaesio

Tisztelt/Doktor/Doktornő! Nemrégen 3d ultrahangon diffuz májlaesio jeleit állapitott meg a radiologus. Ez mit jelent? és mit lehet tenni ebben az esetben? Veszélyes? hogy kezelik? Köszönöm a választ.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza májbetegség témában

Kedves Kérdező!

Ez csak egy morfológiai diagnózis, mely annyit jelent, hogy a máj diffúzan, tehát nagy területen károsodott. Oka többféle dolog lehet, például metabolikus ok, vegyi anyag, gyógyszer, fertőzés, hepatológiai szakrendelésen szükséges kivizsgálás. Ha nincs epeúti elzáródás, kezdjen el Silegont szedni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. február 24., 09:39; Megválaszolva: 2011. február 25., 13:15
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Fájdalom a jobb felhasban
Kedves Doktor Úr! Refluxos vagyok, folyamatosan szedem a Nexiumot, emellett is vannak eróziók, de ezzel jól vagyok, nélküle gyomorvérzés volt. H...
Savcsökkentő szedése
Tisztelt Doktor úr! Az 1 hónnappal ezelőtti gyomortükrözés után az orvos 2X40mg Esomeprazol Actavis szedését írta fel. 3 hét után a...
Székletürítési problémák...
Tisztelt Doktor Nő / Úr! Édesapám egészsége ügyében írok, mivel egy hónapja gondok vannak a székletével, és a jelenlegi járványügyi...
Epekő bontás
Tisztelt Dr. úr! Az lenne a kérdésem, hogy próbálkozok az epeköveim bontásával Ga..met epesav szedésével. Ugyanakkor olvastam, hogy a fekete retek...
Baba gyógyszer mellett
Kedves Dr Úr! A férjemmel babát szeretnénk, viszont neki imuran gyógyszert kell szednie colitis ulcerose miatt. A gyógyszer miatt le kell mondanunk a...