Menstruációs zavar

Tisztelt Doktor úr! Két éve szedek deciora fogamzásgátlót, eddig semmi probléma nem volt vele. A legutóbbi gyógyszermentes héten Megjött, majd a hét nap szünet után rend szerint folytattam a következő levéllel az új hónapot. Egy hét elteltével újra Megjött a menstruációm, mely jóval erősebb a megszokottnál és már 3napja tart. A gyógyszert rendesen szedtem nem maradt ki egy szem sem az időpontot is betartom, a nőgyógyászom sajnos csak egy hét múlva tud fogadni. Mi lehet a probléma? Válaszát előre is köszönöm! Tisztelettel!

Legfrissebb cikkek a témában
    Nincs találat!

Dr. Pétervári László válasza Egyéb témában

A fogamzásgátlót 21 nap szedés 7 nap szünet és a nyolcadik napon új levél szedése kezdődik kell alkalmazni. A felszívódást biztosítani, mely 3-4 óra.

Keressen fel nőgyógyászati szakrendelést, ha ilyen alkalmazás mellett is van panasza.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 19., 14:26; Megválaszolva: 2016. január 19., 21:21
Kérdések és válaszok: Egyéb
Lehet baja?
Tisztelt doktor/doktor nő! Sajnos az történt, hogy Szeptember 19-23. menstruáltam és valahogy bennem maradt egy tampon, nem éreztem semmit és a...
Császármetszés utáni menzesz
Tisztelt Doktor Úr! Tavaly novemberben szültem császármetszéssel, február közepéig szoptattam. A menzeszem januárban már megjött és egészen...
vizes folyás
Kedves Doktor Úr! Soha nem szültem és egészséges életmódot folytatok. Tavalyi leletemen ez van: tátongó méhszáj, portio folytatásában...
Ez mit jelezhet? Terhesség...
Tisztelt Doktor Úr! Azzal a panasszal/kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 4.napja késik a menstruációm, 3 pozitív tesztem van, a tegnapi a legerősebb....
A ciklus és a lencse
Tisztelt Doktor Úr! Véleményét és segítségét szeretném kérni a következő esettel kapcsolatban. A korábban rendszeres menstruációs vérzésem...