Esemény utáni tabletta és erős mesntruáció

Tisztelt Doktor Úr! 2015.08.28-án aktus végén lecsúszott a óvszer és bennem maradt. Másnap esemény utáni tablettát (ESCAPELLE) vettem be. Az elmúlt négy hónapban szeptemberben nem volt menzeszem, de októberen és novemberben erős volt. Decemberben pedig gyenge volt és kb. kettő hétig elhúzódott. A ciklusok között sokszor volt barnás váladék, de általában csak a wc papíron látszódott. Az elmúlt időben öt tesztet csináltam az utolsót ma reggel, mindegyik negatív lett. Kérdésem, hogy lehet-e a tabletta mellékhatása, hogy ennyi idő után nem állt helyre a hormonháztartásom? Ha, igen akkor ön szerint mennyi ideig tarthat még a menstruációgyógyszer mellékhatása? Lehetek-e terhes? Köszönettel: Sára

Legfrissebb cikkek a témában
    Nincs találat!

Dr. Pétervári László válasza Egyéb témában

Nem a tabletta mellékhatásáról van szó, hanem a peteérés hiánya miatt kialakult ösztrogén hormon túlsúly miatti vérzési rendellenességről.Így terhesség nem valószínű.

Nőgyógyászati szakvizsgálat tanácsos, majd gyógyszeres ciklus rendezés.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 15., 10:36; Megválaszolva: 2016. január 17., 20:50
Kérdések és válaszok: Egyéb
Lehet baja?
Tisztelt doktor/doktor nő! Sajnos az történt, hogy Szeptember 19-23. menstruáltam és valahogy bennem maradt egy tampon, nem éreztem semmit és a...
Császármetszés utáni menzesz
Tisztelt Doktor Úr! Tavaly novemberben szültem császármetszéssel, február közepéig szoptattam. A menzeszem januárban már megjött és egészen...
vizes folyás
Kedves Doktor Úr! Soha nem szültem és egészséges életmódot folytatok. Tavalyi leletemen ez van: tátongó méhszáj, portio folytatásában...
Ez mit jelezhet? Terhesség...
Tisztelt Doktor Úr! Azzal a panasszal/kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 4.napja késik a menstruációm, 3 pozitív tesztem van, a tegnapi a legerősebb....
A ciklus és a lencse
Tisztelt Doktor Úr! Véleményét és segítségét szeretném kérni a következő esettel kapcsolatban. A korábban rendszeres menstruációs vérzésem...