Fogamzásgátló

Jó estét kívánok! December 23.-án kezdtem el szedni először a Mirabella nevű fogamzásgátlót. Ma 6. napja hogy barnázásom van és görcsöl a hasam. Érdeklődni szeretnék, hogy normális e hogy a 6. napon is görcsölök, véd-e már a gyógyszer? Köszönöm válaszát! üdv.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza Egyéb témában

A fogamzásgátló kezdeti alkalmazásakor a leírt tünetek jelentkezhetnek.

Fontos, hogy a készítményt előírás szerint alkalmazza tovább, a vérezgetés mellett is.

Ha a menstruáció első napján kezdte el szedni úgy már az első hónapban védettséget nyújt.Ha nem akkor az első hónapban kiegészítő védekezésre van szükség.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. december 28., 18:08; Megválaszolva: 2015. december 28., 23:08
Kérdések és válaszok: Egyéb
Lehet baja?
Tisztelt doktor/doktor nő! Sajnos az történt, hogy Szeptember 19-23. menstruáltam és valahogy bennem maradt egy tampon, nem éreztem semmit és a...
Császármetszés utáni menzesz
Tisztelt Doktor Úr! Tavaly novemberben szültem császármetszéssel, február közepéig szoptattam. A menzeszem januárban már megjött és egészen...
vizes folyás
Kedves Doktor Úr! Soha nem szültem és egészséges életmódot folytatok. Tavalyi leletemen ez van: tátongó méhszáj, portio folytatásában...
Ez mit jelezhet? Terhesség...
Tisztelt Doktor Úr! Azzal a panasszal/kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 4.napja késik a menstruációm, 3 pozitív tesztem van, a tegnapi a legerősebb....
A ciklus és a lencse
Tisztelt Doktor Úr! Véleményét és segítségét szeretném kérni a következő esettel kapcsolatban. A korábban rendszeres menstruációs vérzésem...