Visszér?

Tisztelt Doktor Úr/Nő! Olyan problémám lenne hogy pár napja furcsán zsibbad a bal lábam. Illetve nem is zsibbadás ez, hanem oyan érzés mintha el lenne szoritva a lábam....mintha nem kapna rendesen vért. Olyankor hideg is a lábfejem. Ön szerint mi lehet a probléma? Illetve ez visszér vagy csak hajszálér lenne? Köszönettel: T.Eszter

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szanyi Andrea válasza zsibbadás témában

Kedves Kérdező!

Nem említi, hogy a lábán látszik-e valami elváltozás, esetleg vastagabb-e mint a másik. A visszerességnek vannak látható jelei. Amennyiben a lába hideg, érzéketlen, annak hátterében inkább artériás ok állhat. Látatlanban nem tudok véleményt mondani, keresse fel háziorvosát.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 06., 16:33; Megválaszolva: 2015. március 09., 21:41
Kérdések és válaszok: Egyéb
Laboratóriumi eredmény
Jó napot kívánok doktornő. Szeretném megkérdezni, hogy a laboratóriumi eredményemben eltérés mutatkozik a Se kálium és az Se alanin...
Lenyeltem!
Részben Lenyeltem a műanyag fogam egy kis darabját lesz e valami bajom? Hogyan tudom én magam kiszedni?
Serum Calcium
Tisztelt Dr. Nő/Úr! Az utolsó vérvételemben emelkedett a calcium szint. Kissé aggódom miatta. Kb két hete kollagén tablettát szedek melynek az...
Vérhigító oltásra
Tisztelt Webbeteg! AstraZeneca oltást követően háziorvosom azt javasolta, hogy a vérrögképződés megelőzésére két hétig szedjek Aspirin protect...
Lehet COVID utóhatás?
Tisztelt Doktornő! Nagyjából három hete pozitív lett a koronavírus tesztem. Igazából nem volt súlyos lefolyású nem volt lázam , csak orrfolyás...