Mit tegyek talpzsibbadás ellen?

Édesanyám inzulinos cukorbeteg, a bal lába talpánál és a bal karjánál zsibbad. A cordiust nem bírta, mert zavarodott lett.

WEBBeteg szakértő válasza neuropathia témában

A talp zsibbadása a diabeteses neuropathia következménye lehet. Érdemes kipróbálni a Lyricát, a gondozó neurológus fel tudja írni. Oldalunkon számos hasznos cikket olvashatnak a diabéteszes neuropathiával kapcsolatban.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát.
A válasz 5 évnél régebben keletkezett, így egyes tanácsok napjainkra túlhaladottá válhattak.
Megválaszolva: 2011. január 18.

Kérdések és válaszok: Diabéteszes neuropátia

B6 vitamin idegkárosodás
Tisztelt Doktor Nő! Alsó lábszárban jelentkező szimmetrikus zsibbadás miatt (Polyneurophatia nem igazolható) Milgamma N tablettát szedtem 6 napig, napi 1-et...
Als, Sm vagy csak neuropátia esetleg...
Kedves Doktor Úr/ Doktornő! 2 évvel ezelőtt mindkét lábfejemen megjelent egyfajta fonákérzés és zsibbadás, nagyon enyhe izomgyengeség, valamint kisebb...
Neuropathia vagy valami más?
Tiszetlt Doktor Nő! 2015. februárjában kezdett a jobb lábam térhajlatában húzó, fájdalmas érzés. Néhány hónap múlva zsibbadás. ENG vizsgálat volt az első,...
Talp zsibbadást, hogyan lehet...
Tisztelt Doktor Nő/Úr/! A kérdésem kissé összetett. Röviden 2012-ben diffúz nagy B sejtes non Hodkin lymphomával kezeltek, ami a medencémben volt, kaptam...
Neuropátia
Tisztelt Szakértő Orvos neurológus Dr Szappanos Zsuzsanna! 2014.novemberben hirtelen alakult ki a neuropátiám. Sajnos én vagyok a fő okozója, mert pajzsmirigy...
Láb zsibbadó, égő érzése
Tisztelt Doktor Úr/ Doktor Nő! Édesanyám (68 éves) egészségügyi problémájáról szeretném kérni a véleményét. Anamnézisében hypertonia, alsóvégtagi...