Milyen bőrbetegség lehet a kézfejen lévő fehér folt?

Tisztelt Doktornő! Júliusban vettem észre a kézfejemen a bőr világosádását, majd kifehéredését.Előzményként lehet, hogy kapcsolódik a témához, hogy néhány hónapja április táján nagyon fájt a kézfejem, mozdítani nem tudtam. Az orvos szteroid injekciót adott, azon a helyen ahol most a folt van. Van-e összefüggés a két dolog között illetve diagnosztikát ebből a kevés információból tud-e felállítani valamint kezelésre javaslatot? Köszönöm

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza Hipopigmentácio témában

Sajnos a szteroidok okozhatnak mellékhatásként fehér foltot a bőrön. Fényvédelmet, mechanikai irritáció kerülését, és lokálisan Protopic krém alkalmazását javaslom.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. október 08., 13:11; Megválaszolva: 2015. október 21., 15:05
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Melanóma eltávolítás után milyen...
Tisztel Hölgyem/Uram! A jobb kulcscsontomon kb. másfél év alatt egy kis pöttyszerű anyajegy 8*6 mm-es növekedett, sajnos mivel nem volt szem előtt...
Mi ez a lilás duzzanat sérülés...
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Lányom (Eszter) jobb kéz gyűrűs ujján furcsa, lilás elváltozások keletkeztek, a közepén apró pontokkal (amik később...
Fehér foltok a péniszen
Tisztelt Doktor nő/úr! Pár hónapja egyik napról a másikra fehér foltok jelentek meg a péniszen, azóta több kis folt is lett, nem viszket nem fáj...
Lipóma eltávolítás
Szeretném megkérdezni, hogy testsúly csökkentéssel, zsírégetéssel a lipómák visszazsugorodnak-e vagy feltétlen sebészeti eljárást kell alkalmazni...
Bőrkiütések gyermeken
Üdvözlöm! Kislányom szeptemberben lesz 2 éves. A csatolt képeken lévő kiütések jelentek meg a bőrén (lábán, vállán) . Szükséges ezekkel...